FruTrønder Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Jeg kjøpte en Wilfa stavmikser for 1,5 mnd siden, og i går røyk motoren på den.. Så nå gidder jeg ikke billig-utstyr mer, og bestiller meg en Bamix i stedet. Men så er jo luksusproblemet at det finnes flere typer! Jeg trenger ikke den lange versjonen. Valget står vel egentlig mellom den billigste Mono og den ca 800kr dyrere Swissline (med mer watt, stativ og minihakker) Kjedelig å kjøpe Mono med kun 140W om den ikke er "bra nok", mener jeg. Takk for svar til alle som gidder!
Olive Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Jeg har mono, og er kjempefornøyd med den. Bruker den fra alt til smoothie av frosne bær til pisking av krem. Er det den lille hakkeboksen eller den store som heter "Slicesy" eller noe sånt som følger med på swissline? Om det er den store så hadde jeg uten tvil valgt den, da jeg betalte 499,- for den utenom. Da er ikke de 300,- mye for de ekstra wattene
FruTrønder Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2013 Nei det er kun minihakkeren som følger med, og den er vel ikke et kjempemust å ha vil jeg tro. Så betaler i realiteten 800kr for 60W ekstra.. Godt å høre du er fornøyd med Monoen! :-)
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 Nei det er kun minihakkeren som følger med, og den er vel ikke et kjempemust å ha vil jeg tro. Så betaler i realiteten 800kr for 60W ekstra.. Godt å høre du er fornøyd med Monoen! :-) Lænt med bamix.
FruTrønder Skrevet 29. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2013 Lænt med bamix. Lænt, joda. Men du svarer ikke på det jeg spør om
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2013 #6 Skrevet 29. mai 2013 Lænt, joda. Men du svarer ikke på det jeg spør om Du, jeg har ikke stavmikser, jeg kjører alt i blenderen.
mari Skrevet 29. mai 2013 #7 Skrevet 29. mai 2013 jeg har vokst opp med bamix :D Jeg har den som heter swissline og er veldig fornøyd, bruker faktisk den lille boksen en del, perfekt til å lage sukker til melis (når jeg har glemt å kjøpe det ) og til å kverne nøtter.
FruTrønder Skrevet 31. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 31. mai 2013 jeg har vokst opp med bamix :D Jeg har den som heter swissline og er veldig fornøyd, bruker faktisk den lille boksen en del, perfekt til å lage sukker til melis (når jeg har glemt å kjøpe det ) og til å kverne nøtter. Takk for svar Jeg endte opp med å bestille meg den jeg også, så regner med jeg kommer til å bli fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå