Gå til innhold

Betaler 1100kr reiseforsikring, er jeg gal?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fuck, har nettopp funnet ut at i mine forsikringer er det en reiseforsikring på kr 1100. Fant ut av det fordi jeg har kjøpt ny bil og fått en superduperforsikring via bilselger i et annet selskap. Har reiseforsikring via gjensidige, men hvor kan jeg få en bedre??

Er det reiseforsikring inkludert når reisen betales med feks norwegian kredittkort, eller?

Anonym poster: aac44ffc5d8a2e35ec23d3d49d7c2412

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ikke uvanlig å betale 1,1k i reiseforsikring

AnonymBruker
Skrevet

høres da dyrt ut for meg, men sier du det så..

ts

Anonym poster: ba67030c08a82bc616b3be76d0c114b6

Skrevet

Du vet at det er per år ikke sant? Og at den gjelder også i Norge fra skrittet du tar utafor døra di, mens du er på jobb osv

AnonymBruker
Skrevet

Jeg betaler ca halvparten i gjensidige for reiseforsikring, hele verden.

Undersøk om fagforbundet ditt gir deg billigere avtale. Både YS- og Nito-medlemskap gir deg rabatt mener jeg å huske.

Anonym poster: 8555726017c68b1b915b178a02a4dccc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg betaler ca halvparten i gjensidige for reiseforsikring, hele verden.

Undersøk om fagforbundet ditt gir deg billigere avtale. Både YS- og Nito-medlemskap gir deg rabatt mener jeg å huske.

Anonym poster: 8555726017c68b1b915b178a02a4dccc

Det er i Gjenisidige at jeg har den reiseforsikringa, hvordan har det seg at jeg må ut med 1100 og du halvparten? Hm, må sjekke dette med rabtter og ringe inn i morra og spørre.

Joda, forsikringa dekker jo alt mulig, men virka jo litt dyr da..

Skrevet

Sjekk her: http://www.finansportalen.no/Forsikring/Reiseforsikring

Det er mange fordeler med helårs reiseforsikring, så den kostnaden er ikke så dum å ta. Dekker f.eks hvis noen stjeler mobilen din på trikken på vei til jobb, eller liknende. Og er kjekt å slippe å tenke over avtalevilkår osv for hver gang man skal reise. Selv betaler vi 1300 ca for helårs familie reiseforsikring hos Gjensidige (inkl rabatt for Tekna), en drøy hundrings i måneden.

Oppdaget dog at de oppgir lavere pris på finansportalen, så nå sendte jeg de en mail for å høre hvorfor jeg betaler mer. Setter de ikke ned prisen må jeg vurdere å bytte selskap.

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk her: http://www.finanspor...Reiseforsikring

Det er mange fordeler med helårs reiseforsikring, så den kostnaden er ikke så dum å ta. Dekker f.eks hvis noen stjeler mobilen din på trikken på vei til jobb, eller liknende. Og er kjekt å slippe å tenke over avtalevilkår osv for hver gang man skal reise. Selv betaler vi 1300 ca for helårs familie reiseforsikring hos Gjensidige (inkl rabatt for Tekna), en drøy hundrings i måneden.

Oppdaget dog at de oppgir lavere pris på finansportalen, så nå sendte jeg de en mail for å høre hvorfor jeg betaler mer. Setter de ikke ned prisen må jeg vurdere å bytte selskap.

Takk, via linken din kom gjensidige reise pluss opp til 800 og noe kroner, det er akkurat den jeg har, og jeg betaler altså 1100 pr år, den der skal de få en telefon om.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg oppdaterer: Ringte gjensidige og spurte hva greia var, jeg fikk fortalt at det endres fra neste helårsforfall eller noe, for min del er det september. Så fra september koster forsikringa mi bare 800 og noe kroner. Fornøyd, takk for tips og råd her. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...