Gjest Anonym Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Så eksen ringer meg, vært slutt i 1 uke fordi det ikke fungerte lenger. Møtt hverandre i ettertid og hatt sex. Så ringer han meg idag og spør om hva den sangen vi hørte på sammen hele tiden før "vår sang" så forteller jeg det. Så sier han "Okei takk, hadet da! Elsker deg"..så blir det stille før han sa "Oi, skulle ikke si det". Jeg lo litt bare å sa vet du elsker meg, elsker deg og. Er det en vanesak? Vi har jo fortsatt følelser for hverandre men burde man fortsatt si disse ordene da?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Det er nok delvis en vanesak, men det kan jo være ganske så ærlig og genuint av den grunn. Slutt i 1 uke. Skal dere tilbake til hverandre en dag? Hvis ikke, vil jeg anbefale dere til å slutte å si sånt. Anonym poster: 55e5efdf7cc27ce18cd2435e774e882f
Minya Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 Hvis dere gjorde det slutt fordi selve forholdet ikke fungerte, så er det helt naturlig at dere begge fortsatt har følelser for hverandre. At det bare glapp utav han er nok likevel mer en vanesak enn at han ville si det, men det er sannsynlig at han fortsatt mente det oppriktig med tanke på hvor kort tid det er siden dere gjorde det slutt.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2013 #5 Skrevet 28. mai 2013 Nei søren heller om det er en vanesak. Man VET garantert når man IKKE sier sånt.
Kjempeliten Skrevet 28. mai 2013 #6 Skrevet 28. mai 2013 Hm.. virker som dere tar det pent begge to? Hvis det ikke gjør noe for verken deg eller han så gjør dere jo som dere vil. Men vit at om en av dere finner seg en annen, så vil det nok bli slutt på sånn der. Kan hende det er greit å slutte med sånn først som sist? Dere gir jo litt forhåpninger til hverandre, syns jeg da. Virker liksom ikke som om dere har slått opp ordentlig. Eller har dere planer om å bli sammen igjen?
Leanne Skrevet 28. mai 2013 #7 Skrevet 28. mai 2013 Det kan være vane eller at sannheten glapp ut av han.. Jeg har prestert å si ha det, elsker deg til både venninner og sjefen rett og slett av vane, sier det daglig til mann og barn 1
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2013 #8 Skrevet 28. mai 2013 Hvor lenge var dere sammen? Hvem gjorde det slutt?
belle_ Skrevet 28. mai 2013 #9 Skrevet 28. mai 2013 Haha, det har jeg også gjort før. Det var nok vanesak, selv om jeg fremdeles elsket han da.
Gjest Anonym Skrevet 29. mai 2013 #10 Skrevet 29. mai 2013 Var sammen i 1 år. Han som gjorde det slutt også fordi det ble for mye sjalusi fra han sin side selv om jeg ikke hadde gjort noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå