Gå til innhold

Vielsesprogram/Meny/Festhefte osv...

Anbefalte innlegg

Gjest Kiara!
Skrevet (endret)

Jo, nærmere slutten vi kommer jo dummere føler jeg meg.. :fnise:

Hva i alle dager skal vielsesprogrammet feks inneholde?

Tenkte at vi ikke skulle ha noe festhefte eller lignende siden sanger er bannlyst, men kanskje en meny som ligger klar ved hvert kuvert.

Eller skulle vi hatt et program med litt mer detaljer. Føler meg helt blank. :vetikke:

Endret av Kiara!
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vielsesprogram: tekstlesning av blablabla, solosang av blablabla, løfter/ekteskapsinngåelse(hva heter det egentlig?)

Enten bare meny eller et hefte med meny, bordplassering, hvem er hvem, program for kvelden. Vet ikke hva vi gjør, men sanger er bannlyst her også

Gjest lisha
Skrevet

Vielseprogram : følger oppsettet jeg fikk fra kirkekontoret, og fyller bare inn hva som skjer.. presten taler, solosang, skriftlesing osv :)

festhefte: der ender vi opp med tre sanger :P vi som ikke skulle ha sanger egentlig :P så vårt hefte inneholder foreløpig velkommensang, meny, noen dikt om kjærligheten, en sang til, bordvettregler/noe vitser eller noe annet, takk for maten sang

hvem er hvem dropper vi!

Gjest Adriane
Skrevet

Vielsesprogram, der har vi fulgt oppsett vi fikk fra vigsler. Hadde ikke tenkt å ha program, men vigsler ønsket det, pga praktisk info som at det ikke skal tas bilder under selve vielsesseremonien f.eks.

Vi har ingen planer om å ha noe "festhefte", kun meny. Det skal ikke være sanger under festen vår, så jeg ser ikke noe poeng med sånt hefte. Alt av info gjestene evt trenger, dekker toastmaster når han "åpner ballet" hadde jeg nær sagt.

Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg har kommet frem til en beslutning! Bank i bordet, kryss i taket! Jeg gidder ikke lage noe vielseprogram, vigsler får si hva hun vil det samme får de hjemme, jeg ser ikke behovet siden det er utenfor kirken og borgelig.

Men det vi derimot skal ha - som jeg nesten skal lage selv er kuvertmeny. En smal meny som ligger inni hver serviett der den ene siden sier hva slags mat som blir servert og den andre siden inneholder en øl meny, med kort beskrivelse av hver.

Image475x475.jpg

Da blir alle behov dekket, og toastmasteren får også sagt noe. Gjestene trenger ikke en konkret kjøreplan under middagen. :)

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

Kudos til deg, Kiara, for å være så flink til å ta avgjørelser som er riktig for deg og dere! Det er jeg genuint imponert over :jepp::blomst:

Gjest Kiara!
Skrevet

Kudos til deg, Kiara, for å være så flink til å ta avgjørelser som er riktig for deg og dere! Det er jeg genuint imponert over :jepp::blomst:

Jeg ombestemte meg jo umiddelbart etter når jeg så svaret ditt i skravletråden. :fnise:

Men det blir enkelt-enkelt. Ikke noe fancy greier bare et kort med hvem og hva og fotoforbud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...