Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt en sånn mor som MÅ bekymre seg for noe. Nå har jeg ikke vært bekymret på et par måneder, men jaggu finner jeg noe nytt å bekymre meg for. Nå er det fordi gutten min ikke kan vise hvor stor han er, bruke mamma eller pappa riktig eller vinke som er bekymringen :P Han er 9 måneder forresten. Bare sånne små tulleting som kommer når barnet er klar for det.. Er der flere som har det sånn eller er det bare meg? Er ikke alltid internett er din venn :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer til å bli sånn, garantert! Nå mens jeg er gravid klarer jeg å bekymre meg for alt!

Skrevet

Jeg har alltid noe jeg lurer på, men er egentlig ikke så veldig bekymret. Men er det ikke slik vi mennesker er, at vi alltid søker etter å forstå mer, finne problemer og løse dem, før vi finner nye? ;)

• Liker 1
Gjest Brienne of Tarth
Skrevet

Jepp, er det ikke det ene så er det det andre. Skulle ønske jeg var flinkere til å senke skuldrene, men det går seg vel til etterhvert. :)

Skrevet

Jeg synes det er slik i alle deler av livet. Jeg tenker alltid på det største "problemet" uansett felt. På jobb, i hobbyer, det er alltid noe som kan bli eller gjøres bedre. Man er aldri sterkere enn det svakeste ledd liksom.

Vet ikke om det er slik dere tenker men. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...