Gå til innhold

Mineral Hygienics - Hvor kan man bestille fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er på jakt etter et nytt pudder og kom over Mineral Hygienics. Er det noen som har prøvd dette merket? Er det så bra som folk skal ha det til, eller finnes det bedre merker? Har Googlet en del, men fant bare gamle tråder og sider.

Jeg har en del arr, mest i t-sonen (litt røde områder) og litt småkviser her og der, så jeg vil gjerne ha et pudder som har god/full "dekkevne".

Det er vel lurest å bestille fra nett? Fant Beauty Wonderland, et startkit koster rundt 500 mens en "boks" koster 254 kr. Er det ikke best å bestille direkte fra

mineralhygienic.com isåfall? Er det ofte overpriset på norske nettsider?

Såå, kan noen hjelpe meg en forvirret sjel? Noen tips til enten Mineral Hygienics eller andre merker som er gode? Og hvordan velger man fargetone? Synes det er så vanskelig å finne det ut, er redd for å bomme totalt på fargen.. :vetikke:

TS

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd så mange, så kan ikke sammenligne så godt for deg. Har prøvd tikei og id, og jeg synd helt klart mineral hygenics er best. Det dekker bra og holder seg lenge, uten at det blir et tykt lag på huden. I forhold til tikei er pudderet mye "finere", og det smelter bedre inn i huden. Jeg har også litt kvisearr, den dekker de uten problem. Jeg bestilte fra siden deres i høst. 2 bokser, ganske små, i light og fairly light. Den lyseste ble for lys for meg også i vinter, så den har jeg en del igjen av. Den mørkeste er tom, så må vel bestille på nytt :) husker ikke hva jeg betalte, men det var ikke dyrt. Var en sånn pakke, fikk med en (dårlig) kost også. Håper det hjalp deg litt :) er greit å høre fra noen som ikke er sponset :P jeg var ganske skeptisk før jeg bestilte, veldig mange av de som anbefalte pudderet var bloggere (og de skal man ikke alltid stole på at forteller sin ærlige mening)

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke der de skriver ned tollgrensa, slik at man kan bestille over 200 kr?

Anonym poster: 9fdbca83930fac9db6ec70570cd65c0a

Skrevet

Jeg bestilte forresten av siden deres, ikke av en overprisa norsk side. Om du kjøper et sånt sett med to farger kan du prøve deg frem. Syns å huske prisen kom på under 200 kr, men mulig det var er tilbud jeg slo til på :) Er fargen helt skivebom kan du selge den på finn :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes jeg leste det på bloggen til HC.

Anonym poster: 9fdbca83930fac9db6ec70570cd65c0a

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg bestiller rett fra mineral hygienics sin nettside. En prisen på en full size foundation er under 200, så man slipper gebyrer. Kosten de sender med startpakken er uansett helt elendig synes jeg.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd så mange, så kan ikke sammenligne så godt for deg. Har prøvd tikei og id, og jeg synd helt klart mineral hygenics er best. Det dekker bra og holder seg lenge, uten at det blir et tykt lag på huden. I forhold til tikei er pudderet mye "finere", og det smelter bedre inn i huden. Jeg har også litt kvisearr, den dekker de uten problem. Jeg bestilte fra siden deres i høst. 2 bokser, ganske små, i light og fairly light. Den lyseste ble for lys for meg også i vinter, så den har jeg en del igjen av. Den mørkeste er tom, så må vel bestille på nytt :) husker ikke hva jeg betalte, men det var ikke dyrt. Var en sånn pakke, fikk med en (dårlig) kost også. Håper det hjalp deg litt :) er greit å høre fra noen som ikke er sponset :P jeg var ganske skeptisk før jeg bestilte, veldig mange av de som anbefalte pudderet var bloggere (og de skal man ikke alltid stole på at forteller sin ærlige mening)

Det samme tenkte jeg, de fleste omtalene jeg leste var jo bloggere. De påstår jo at de er ærlige men vet jo aldri.. Takk for svar :)

TS

Skrevet

Da får jeg prøve meg frem og bestille rett fra siden deres. Noen som vet hvor lang tid det tar før det kommer i posten? Takk for alle svar :) TS

Skrevet

Jeg bestiller rett fra mineral hygienics sin nettside. En prisen på en full size foundation er under 200, så man slipper gebyrer. Kosten de sender med startpakken er uansett helt elendig synes jeg.

Hei! En foundation koster under 200, men kommer ikke porto i tillegg? Blir ikke dette da over 200 kr slik at man må betale toll?

TS

Gjest Raindrops
Skrevet

Hei! En foundation koster under 200, men kommer ikke porto i tillegg? Blir ikke dette da over 200 kr slik at man må betale toll?

TS

Portoen har ingenting med verdien på pakken å gjøre, så så lenge verdien på innholdet ikke overstiger grensen så vil ikke portoen bli medregnet.

• Liker 1
Skrevet

Portoen har ingenting med verdien på pakken å gjøre, så så lenge verdien på innholdet ikke overstiger grensen så vil ikke portoen bli medregnet.

Ååå, så greit! Trodde portoen ble regnet med inni grensen på 200. Tusen takk for svar! :) :)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...