Gjest Kristine Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Jeg forlot mannen min etter nesten 20 år sammen med han. Vi har også tre barn sammen. Han var ikke snill mot meg og hadde ofte raserianfall der han skjelte meg ut og lot meg forstå at alt negativt var min skyld, eventuelt barnas. Fysisk gjorde han meg ikke noe, men sintheten hans tok nesten knekken på meg psykisk. Det er åtte måneder siden vi flyttet vært til vårt. Likevel savner jeg han. Jeg synes det er vondt at vi ikke skal på ferie sammen. Jeg savner sex med han, for ingen av oss hadde opplevd like bra sex med noen andre. Det knyter seg i meg når jeg tenker på at jeg ikke skal bli gammel sammen med han. Jeg forsøkte å date andre menn, og de kommer bedre ut enn han på mange områder, men jeg har ikke fått sånne stormende følelser for noen andre enn min eksmann, og jeg sammenlikner menn jeg treffer med han. Jeg skjønner at jeg fortsatt er glad i min eksmann, men jeg kan ikke leve med han. Har andre opplevd slikt? Hva gjorde dere?
Gjest Kristine Skrevet 29. mai 2013 #2 Skrevet 29. mai 2013 Er det bare meg som har opplevd noe sånt?
Gjest Rose Skrevet 29. mai 2013 #3 Skrevet 29. mai 2013 Næi, og jeg er blitt sammen med min eks igjen. 3 barn sammen og et vanskelig forhold. Men nå etter 5 måneder klarte vi ikke være fra hverandre mer! Jeg elsker han høyere en noe annet og jeg har prøvd og la med forføre av andre menn, men de frister NULL!!! Er kun min mann/eks som er et alternativ for meg dessverre :/ Han fant seg og en rebaound 3 uker etter bruddet, men som han sier. Man kan ikke ha andre når man elsker en person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå