Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest pysepusen
Skrevet

Jeg har lett en stund etter bittesmå ullsokker, men finner ikke mindre enn str. 15. Noen som har sett mindre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Clafoutis
Skrevet

Jeg har lett en stund etter bittesmå ullsokker, men finner ikke mindre enn str. 15. Noen som har sett mindre?

Vi kjøpte i str 13-14 på Cubus i høst, men mulig de ikke får det igjen før til høsten? :vetikke:

Gjest Nikki09
Skrevet

Jeg kjøpte tynne ullsokker i str 15 på name it og kjørte de ved et uhell i tørketrommelen... Nå er de str 13! går jo an å gjøre den på den måten :)

Gjest pysepusen
Skrevet

Vi kjøpte i str 13-14 på Cubus i høst, men mulig de ikke får det igjen før til høsten? :vetikke:

Cubusen vår er under ombygging, så de har pakket ned all ulla :sjenert: Men takk for tips! :)

Jeg kjøpte tynne ullsokker i str 15 på name it og kjørte de ved et uhell i tørketrommelen... Nå er de str 13! går jo an å gjøre den på den måten :)

Hehe, det går også an, ja! :fnise:

Skrevet

Jeg synes de fra Name it er kjempegode, og det gjør ikke noe om de er litt romslige. Ulla er jo fin siden den er "sammentrekt" i starten men vider seg ut etterhvert. :)

Skrevet

Sjekk på Sparkjøp!:) De har noe av de beste utvalgt i ull jeg vet om.

Gjest pysepusen
Skrevet

Jeg synes de fra Name it er kjempegode, og det gjør ikke noe om de er litt romslige. Ulla er jo fin siden den er "sammentrekt" i starten men vider seg ut etterhvert. :)

Tok meg en tur innom Name It, men ingen ullsokker der nå :)

Sjekk på Sparkjøp! :) De har noe av de beste utvalgt i ull jeg vet om.

Det er der jeg pleier å kjøpe ullsokker. Elsker Safa sine ullsokker til sønnen vår. Dessverre lager de ikke mindre enn 15-16.

Men nå har jeg satt meg ned for å strikke noen par. Så får vi heller håpe på at snuppa kan bruke mer bomull enn hva storebroren kunne da han var baby.

AnonymBruker
Skrevet

Nøstebarn sine er fantastisk gode! Ubehandlet ull, og deilig for små føtter :)

Anonym poster: cf3f81b26a69178017a2d70e86ec9483

Skrevet

Bestemor strikket to par til babyen vår, og vi trengte faktisk ikke mer. Har brukt de mye.

Gjest pysepusen
Skrevet

Nøstebarn sine er fantastisk gode! Ubehandlet ull, og deilig for små føtter :)

Anonym poster: cf3f81b26a69178017a2d70e86ec9483

Nøstebarn, ja! At jeg ikke har tenkt på det :klaske:

Bestemor strikket to par til babyen vår, og vi trengte faktisk ikke mer. Har brukt de mye.

Jeg er litt sånn at jeg må ha sokker som passer til de fleste farger, altså mange par :fnise: Men når det tar to timer å strikke et par så skal jeg nok få produsert noen framover ;)

Skrevet

Haha, jeg skjønner. Vi hadde ett par i hvitt og ett par i lyseblått, så det dekket min babyblå kolleksjon. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...