Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et forhold med en mann som tydeligvis har vært litt for lenge singel. Det har skjedd flere ganger at han har avlyst/utsatt avtaler han har med meg pga jobb osv. Han kan gjerne gi beskjed en halvtime før han skulle kommet hjem her at han ikke kan eller orker likevel, og da står jeg kanskje klar med maten. Her om dagen skulle han hente meg etter jeg hadde vært på reise, og møtte meg ikke på avtalt sted i tide - jeg hadde kanskje forventet et kyss og en klem i det vi så hverandre, men jeg måtte stå og vente i 50 minutter før han endelig dukket opp! Han sa han hadde dårlig samvittighet, men det er ikke første (eller siste) gang han driter seg ut.

Idag hadde både jeg og han fri, men han dro på jobb likevel - overtid. "Nå tjener jeg *** i timen, så må melke kua så lenge jeg kan", sa han. Jeg tenkte at han sikkert ikke skulle bli så lenge, han sa selv at det sannsynligvis kun ble et par timer. Vi ble invitert på grilling hos mine foreldre, og han får da møte dem skikkelig for første gang. Nå er han fortsatt på jobb, og kommer sannsynligvis ikke før 2 timer etter vi er ferdige å spise. Jeg er kjempeskuffet, og føler meg tilsidesatt. Karriere og jobb er viktig for meg og, men jeg setter relasjoner og forhold mye høyere! Han sier jeg får forklare mine foreldre at han er opptatt av karriere og jobb. Det er greit at jeg ikke er prioritet nr 1 hele tiden (jobb, venner osv), men jeg føler alltid at jeg kommer i andre rekke.

Overreagerer jeg eller er han egoistisk?

Anonym poster: 38652853f66894ea8cc07adfc6aeed8c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det slik at i perioder må det være lov å prioritere jobben foran damen, hvis man klarer å kompensere det i senere tid ved å prioritere henne, kanskje til og med med hjelp av deler av overtidspengene f.eks.

Om det ikke er noen variasjon og du alltid er nr. 2, er det jo litt slitsomt i lengden da.

Anonym poster: d590544b875f90bd64c044288b2a08cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...