Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Tok en medisinsk abort siste fredag (for fem dager siden). Var i uke 8. Selve aborten gikk som beskrevet fleste steder, hadde mensenlignende smerter, kastet en del opp og anså det hele som normalt. Etter at jeg hadde abortert kjente jeg ingen smerter og det var virkelig en lettelse på kroppen. Lørdagen var jeg helt fin og var i normal aktivitet, tenkte at dette hadde gått virkelig bra.

Så på søndagen våknet jeg opp med høy feber og store smerter i magen/livmoren/underlivet. Ble liggende i sengen, ringte til sykehuset som sa jeg skulle vente til mandag for å se om feberen gikk ned. På mandag hadde jeg ingen feber, men fortsatt store smerter i magen. Er helt avgengig av smertestillende hver 4 time og ligger med konstant varmeflaske. Har stikkende smerter, kan minne om sterke mensensmerter/rier og er varm/kald om hverandre. Dette gjelder også i dag. Blør fortsatt og det kommer fortsatt en del klumper ved toalettbesøk.

Det hele er svært ubehagelig og hele min almenntilstand er svært svekket. Er det noen flere som har slike opplevelser? Hva bør jeg gjøre? Er det noe som hjelper?

Skulle virkelig ønske dette bare forsvant. Spesielt det å kjenne meg så avhengig av smertestillende er noe jeg misliker sterkt, men smertene er for store til at jeg kan greie det uten.

Håper virkelig noen kan komme med noen tips :)

Anonym poster: d5d3b7e8edc2f25042bae00a45fe969e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring sykehuset igjen..høres ut som infeksjon eller at det ligger igjen rester.

Gjest Lolita8
Skrevet

Ja, ring sykehuset og insister på sjekk. Kan være, som nevnt overfor, infeksjon eller at alt ikke har kommet ut enda.

Skrevet

Tusen takk for råd :)

Ringte til sykehuset, så skal inn på sjekk nå. Håper det løser seg.

Gjest Lolita8
Skrevet

Lykke til, TS :klemmer:

Det ordner seg nok, god bedring til deg!

Skrevet

Lykke til TS :) :)

Skrevet

Hvordan går det Ts?? :)

Skrevet

Søte dere er som bryr dere :)

Det gikk vel bra hvis man kan si det sånn. Kom inn på mottak på føde/gyn og møtte veldig forståelsesfulle og hyggelige leger.

Det var litt rester igjen, og jeg ble derfor satt opp for for utskraping dagen etter. Fikk også antibiotika for å redusere risikoen for infeksjon.

Så alt gikk fint, og håper virkelig jeg aldri ender opp i denne situasjonen igjen. Ikke noe å anbefale..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...