Søster K Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Joda, jeg vet det er en fase og at hun prøver ut stemmen sin osv...men min lille prinsesse på seks mnd holder for tiden på å rope høyt konstant. Noen ganger er det lek, og hun ser på meg og gliser etter hvert rop. Andre ganger er det forå få oppmerksomhet, noe hun da gjerne får. Eller for å si fra om et eller annet. I det siste tror jeg hun har skjønt at roping fører til oppmerksomhet fra mor, og gidder ikke lenger sutre litt for å få behovene tilfredsstilt, men roper så høyt hun kan flere ganger til jeg kommer i stede. Noen som har noen tips til å få en slutt på denne skrikingen? Er litt intenst når det går i ett hele dagen med hyl og skrik av fulle lunger. Ellers er hun fornøyd og blid og nydelig
Tordensky Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Hahaha, sånn var det her i huset og :-D Gikk over etter en stund, men han har begynt igjen :-P Er 7mnd nå... Ikke noe som hjalp egentlig. Prøvde å ha noen roligstunder med å lese bok eller synge sanger for å ikke ha full rulle hele dagen. Kanskje noen andre har noen tips, men jeg tipper det bare må gå sin gang.
Amarinda Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 Her går det også i perioder. Nå er han 9 måneder og roper høyt når han blir ivrig - i offentlighet... Supert
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 Prøv å overse det kanskje? Selvsagt hjelpe henne eller gi henne det hun trenger, men lat som at du ikke merker at hun roper og ikke kommenter det, så kanskje det blir litt kjedelig for henne å rope. Når hun roper bare for å rope og ikke trenger noe så ignorer det helt, så lenge du skjønner at hun egentlig ikke vil noe. Anonym poster: af983e811d6f49ee95c81b145e9b077e
Søster K Skrevet 29. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2013 Ja, da er det vel bare sånn det er..hehe hadde i min naivitet håpetpå at det fantes et supertriks, men får vel bare holde ut;)
Tolly Skrevet 29. mai 2013 #6 Skrevet 29. mai 2013 Hehe, det er en unge i den åpne barnehagen vi går i som holder på med roping. Ungen er sikkert en ti måneder, tror jeg. Første gangen jeg hørte det, skvatt jeg skikkelig! Og alle så forvirret på hverandre for å finne lyden. Der satt det en pappa og smilte litt beskjedent, på gulvet sammen med den fornøyde skyldige. Så mye lyd av en så liten kropp!! Det er ganske irriterende, men vet jo at det ikke er noe å gjøre med det. Litt morsomt var det jo også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå