AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Jada, har man godt med muskler under fettet, og man bare går ned i vekt uten å trene, stemmer dette så absolutt. Men nå har jeg gått ned såpass mye i vekt, at jeg knapt har fett på magen. Har jeg definerte magemuskler? Nei. Når jeg strammer ser jeg små konturer øverst, men nederst på magen er det bare flatt. Og jeg har veldigveldig lite fett på magen altså, er egentlig ingenting å ta tak i, omtrent bare hud. Så, da er det vel strengt tatt det motsatte av det ordtaket som gjelder for meg? Anonym poster: 1b3ec695264a6f7fb3f6af007f2f80f1
Pawn Hearts Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 http://no.wikipedia.org/wiki/Blokkeringsfrie_bremser ???
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 Du skal ikke høre på disse rosbloggernes treningstips eller lavkarbo naverne på forumet her. du må trene hardt OG spise sunt Anonym poster: afc816e3db477eae5a3c17d1c72704f3
Kira-delta Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 Alle har magemuskler under fettet, det varierer fra person til person hvor store eller små de er. Poenget med ordtaket er at man må spise riktig for at de skal sees, altså man må ned i fettprosent. Og så vet jo alle at muskler bygges når de brukes, du kan ikke bare sitte på kjøkkenet og spise deg til større muskler.. 3
Elanore Skrevet 28. mai 2013 #5 Skrevet 28. mai 2013 "Get fit in the gym, lose weight in the kitchen" stemmer litt bedre. 6
Gjest meh Skrevet 28. mai 2013 #6 Skrevet 28. mai 2013 Ja og nei, du må faktisk trene for å få synlige magemuskler, men du kan heller ikke ha for høy fettprosent - som selvsagt også kan reduseres ved å trene, man behøver ikke nødvendigvis å endre matvanene.
Sjokoladenøtt Skrevet 28. mai 2013 #7 Skrevet 28. mai 2013 De blir lagd på kjøkkenet jo. Uansett hvor mye trening man bedriver tiden med, vil man ikke få definerte magemuskler uten riktig kosthold. Du må jo trene magen også.. Hos meg ble det synlig etter bedre kosthold, men holder musklene jeg har jobbet opp vedlike. 1
Gjest *MaggieQ* Skrevet 28. mai 2013 #8 Skrevet 28. mai 2013 Åssen magemuskler du har er genetisk også. Ikke alle kan få sixpack. Har du lav nok fettprosent og trener magemusklene hardt så kan du få en bra definert mage, mange kan få 4pack og noen har anlegg for sixpack(og de sjeldne med 8pack)men det er mye vanskeligere for en kvinne å få det enn for menn. Men det er del menn også som ikke har anlegg for sixpack. Jeg har anlegg for sixpack, men har vanligvis 4pack. Når jeg har sixpack så er det som oftest noe jeg automatisk får på ferier da jeg er ekstremt aktiv i ferier og bare er ute og farter, sightseeing, klatring, dykking osv hver dag. Ellers i hverdagen så har jeg en stillesittende jobb og jogger jevnt og da er ikke fettprosenten like lav, selv om den er bra lav nå også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå