Gå til innhold

Hva kan jeg drikke, annet enn vann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker f.eks. når jeg soler meg og sånn. :fnise: Jeg skal ned et par kg til ned i vekt, så noe med særlig kalorier bør det jo ikke være. Jeg prøver å drikke så mye som mulig når jeg bruker mye tid i solen, og noen ganger føler jeg at jeg vil ha noe annet enn vann hele tiden. Ikke er jeg spesielt fan av drikke med kunstig søtning heller... Tips? :)

Anonym poster: cb82db870b4b75a391fc0ea10a239308

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjemmelaget iste, naturell farris, vann med jordbær, sitron eller agurk i.

Anonym poster: 4525d201b88231f4f9d3092f6d1b644c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å tilsette vannet lime, sitron, jordbær, agurk, mynte eller lignende?

Er for øvrig enig med deg, jeg blir også lei av vann. Saft er jeg ikke spesielt fan av selv om jeg har prøvd mange varianter. Kanskje drink sticks er noe for deg? Lipton har nettopp kommet ut med drink sticks med iste-smak og lite kalorier. Iherb har også et lite utvalg. Drink sticks er rett og slett pulver som du rister sammen med en halvliter vann på flaske.

Anonym poster: 2a25097eb04f87bd28113931fe141218

• Liker 1
Skrevet

Farris av div. sorter og smaker. Det er det jo litt salt i også. Utmerket til soling :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg like veldig godt Farris Bris med lime eller sitron.

Zeroh er ikke tilsatt kunstig søtning, tror jeg? Den med pineapple er ihvertfall god, spesielt oppi Brisvannet (blir som brus) :)

Anonym poster: 00f085a841935557153f248f9ab154da

Gjest Spirula
Skrevet (endret)

Jeg like veldig godt Farris Bris med lime eller sitron.

Zeroh er ikke tilsatt kunstig søtning, tror jeg? Den med pineapple er ihvertfall god, spesielt oppi Brisvannet (blir som brus) :)

http://www.zeroh.no/.../Pineapple.aspx

Jo, kunsig søtning i disse også. I den med ananas er det søtstoffer som sukralose, acesulfame-K og aspartam.

Endret av Spirula
AnonymBruker
Skrevet

Jo, kunsig søtning i disse også. I den med ananas er det søtstoffer som sukralose, acesulfame-K og aspartam.

Åja ok :P Ja jeg får nå drikke den fordiom :)

Skrevet

Er også litt skeptisk til acesulfame-K og aspartam, men jeg tolerer den lille mengeden som er i farris..

Om du ikke gjør det, så er det super-duper gØtt med farris-naturalis med fersk appelsin eller sitron i.

Bare en bitteliten skvett med eple eller appelsin juice fungerer også utmerket.

Gjest Spirula
Skrevet (endret)

Er også litt skeptisk til acesulfame-K og aspartam, men jeg tolerer den lille mengeden som er i farris..

Om du ikke gjør det, så er det super-duper gØtt med farris-naturalis med fersk appelsin eller sitron i.

Bare en bitteliten skvett med eple eller appelsin juice fungerer også utmerket.

Jeg personlig har heldigvis ingen problemer med kunstig søtning (den bittelille mengden jeg spiser/drikker tror jeg ikke gjør noen skade), men mente det var greit å informere om at også Zeroh inneholdt det, siden det var usikkerhet rundt det. :)

Endret av Spirula
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...