Gå til innhold

Positiv teststrimmel, og positiv CB, deretter negativ CBD.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har som tittelen sier fått flere positive strimmler, to svakt positive CB, men da jeg skulle ta en digital med ukeindikator viste denne negativ. Noen innspill, erfaringer?

Anonym poster: 177f4cc8540fd26fc99b7ba70d1f5dda

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hatt menstruasjon på over ett år på grunn av minipiller, så det er vanskelig å si..

Skrevet

CBD er litt mindre sensitiv. Prøv igjen om 1-2 dager.

AnonymBruker
Skrevet

Hmm.. interessant. Vet du hvor mye HCG nivåene må være på for å slå ut på de ulike testene?

Er det stor sannsynlighet for at jeg er gravid når det er så mange positive tester, til tross for at de er svake?

Skrevet

Det er vel 50 iallfall på digital og rundt 10 på strimler.

Skrevet

Jeg har som tittelen sier fått flere positive strimmler, to svakt positive CB, men da jeg skulle ta en digital med ukeindikator viste denne negativ. Noen innspill, erfaringer?

Når på dagen er de forskjellige testene tatt, og med hvor mange dagers mellomrom mellom positive og negativ?

AnonymBruker
Skrevet

Når på dagen er de forskjellige testene tatt, og med hvor mange dagers mellomrom mellom positive og negativ?

Alle er tatt på morgenurin. I dag tok jeg en strimmel og den digitale ut fra samme beger. Resultatet var en positiv og en negativ. Tok også en positiv strimmel i ettermiddag. Denne var svak, men like tydelig som den som ble tatt på morgenurin.

Skrevet

Jeg vil råde deg til å teste igjen med en digital om noen dager :)

Du er nok gravid, men det er kanskje for tidlig til å slå ut på en digitaltest? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil råde deg til å teste igjen med en digital om noen dager :)

Du er nok gravid, men det er kanskje for tidlig til å slå ut på en digitaltest? :)

Håper virkelig du har rett! Om det stemmer det så ble skrevet over, så kan det jo tyde på at nivåene er for lave enda. Spennende!

Billigstrimmler er vel til å stole på?

Skrevet

Billigstrimler er like bra som andre. Men de viser gjerne gode streker senere enn andre tester, etter min erfaring.

AnonymBruker
Skrevet

Billigstrimler er like bra som andre. Men de viser gjerne gode streker senere enn andre tester, etter min erfaring.

Gode streker, som i klare og tydelige streker?

Skrevet

Er større sannsynlighet for å få falsk negativ enn falsk positiv (ettersom en må ha hormonet i kroppen for at de skal reagere), så om du har fått positive tester så skal dette gjelde.

Sier som de andre: Prøv igjen med digital om noen dager :)

AnonymBruker
Skrevet

Er større sannsynlighet for å få falsk negativ enn falsk positiv (ettersom en må ha hormonet i kroppen for at de skal reagere), så om du har fått positive tester så skal dette gjelde.

Sier som de andre: Prøv igjen med digital om noen dager :)

Dette er så spennende! Håper dere har rett :biggrin: Det er jo litt rart om så mange blir positive, selv om de er svake.. uten at det er noe. Har jo prøvd ulike merker også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid i uke 5 og fikk positiv test med billigstrimmel på 10 dpo. Teststreken var likevel veldig svak da og har søren meg ikke blitt særlig sterk før nå, i uke 5! Men de har hele veien vært positive altså, bare svake streker. jeg fikk "gravid" på CBD på IKM.

Anonym poster: 24febed4d1b3050bb1359f500fbe4eb1

Skrevet

Gode streker, som i klare og tydelige streker?

Ja, de er ofte veldig svake lenge, som i over flere dager.

AnonymBruker
Skrevet

Vel. Jeg klarer ikke vente, så nå har jeg bestilt legetime i morgen. Håpen han har mulighet til å gi meg time, hvis ikke blir det nok på torsdag. Rart hvor lange timene og dagene blir når man går å håper. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Resultatet er klart fra lege; vi venter barn! :)

• Liker 7
Skrevet

Gratulerer så mye! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...