AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Jeg søkte for en stund tilbake om bostøtte (er enslig mor og student). Har ikke fått noe vedtak eller svar på behandlingstid. Men det var en dame som ringte meg for ett par uker siden og stilte noen spørsmål angående søknaden. Og jeg vet at utbetalingsdatoen er 10. i mnd etter man har søkt (om man får innvilget søknad). Ringte til kontoret i dag og fikk bare beskjed om at jeg ville få vedtak 10.juni... Hun kunne ikke si mer.. Håper jo litt på at jeg har fått det innvilget i og med at svaret liksom skal komme på utbetalingsdatoen.. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan sende ut vedtaket nå eller gi meg svar på tlf... Anonym poster: 8f27689e89a022b03e09ca05b17086f3
Pringle Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Om du får bostøtte, får du vedtaket samtidig med pengene, den 10. i hver måned. Det har vært en del kjas her ang bostøtte, så jeg må være oppmerksom og sjekke om jeg har fått penger inn den 10., eller siste hverdag før den 10. om den 10. ikke faller på en hverdag - for man må søke på nytt om man får avslag, og søknadsfristen er den 14. hver måned. Her stenger boligkontoret i tillegg kl 12.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 Merkelig at man ikke kan få svar litt før.. Er en måned siden jeg søkte omtrent. Hun sa hun ikke kunne si noe på tlf. Vil det si at de kan fortelle meg det om jeg tar turen innom kontoret/NAV? TS Anonym poster: 8f27689e89a022b03e09ca05b17086f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå