Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en skikkelig fight med mannen min. Denne helgen skulle han ut. Jeg skrev ett brev til han der jeg skrev at jeg ikke orket mer. La også ringene ved siden av. Dette resulterte i at han gikk rett i bakken, og ble med en annen hjem den kvelden. Han husker kun småglimt, og vet at de ikke hadde sex. Hva tenker dere? Forstår dere han?

Anonym poster: 29d2b48831aa43bc6d4f1fc867ffc922

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg forstår han til en hvis grad,han har heller ikke vært utro,i og med at du hadde avsluttet forholdet og sagt du ikke orket mer.

Anonym poster: e1a820e949eb148036794f38eab513ab

Gjest Gjest
Skrevet

Han var jo ikke utro, siden du hadde gjort det slutt. Ikke uvanlig med en rebound for å døyve sorgene. Han har ikke gjort noe galt.

AnonymBruker
Skrevet

Bare skuffende at han kunne gjøre det kvelden etterpå. Det er noen måneder siden dette skjedde, og når sant skal sies så har vi det bedre enn noengang nå. Tenker selvvfølgelig på det, slik som nå, men vi har fått en skikkelig tankevekker begge to...

AnonymBruker
Skrevet

Du hadde skrevet du ikke orket mer og lagt ringene ved siden av brevet = forholdet over = ikke utro

Han hadde ikke hatt sex, hadde de hatt noe annen fysisk kontakt da? Uansett så hadde han ikke vært utro om det ikke var fysisk kontakt. Respektløs (i følge mine grenser) ja, men ikke utro.

Men min konklusjon er at han uansett ikke har vært utro uansett hva som har skjedd. Du hadde gjort det slutt.

Anonym poster: 3c960bc92b250300c0df05e7f0f3ce14

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Han var jo ikke utro, siden du hadde gjort det slutt. Ikke uvanlig med en rebound for å døyve sorgene. Han har ikke gjort noe galt.

Jo, det har han! Ditt brev var et rop om en reaksjon, at dere måtte snakke sammen, at noe måtte gjøres.

Kanskje ikke den beste måten fra din side da, men han burde helt klart gjort noe helt annet enn å bare gå og finne seg en annen.

Jeg hadde tatt dette som et signal på at jeg betydde lite for han, selv om jeg innerst inne hadde visst at dette var hans (drittsekk)måte å "ta igjen" på, eller få meg til å ville ha han tilbake.

Og hvordan kan han vite at han ikke hadde sex, om han ikke husker noenting.

Typisk mannfolk; de husker akkurat det de vil huske. Liksom!

Skrevet

Denne tråden har du jo skrevet før, og fått mange svar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet det. Beklager det, men trenger så sårt flere synspunkter for å komme helt over det. Fant den ikke igjen...

Gjest Nefertiti.
Skrevet

Ringene? Hadde du to og han ingen? Eller har dere flere ringer hver? :klo: Eller snek du ringen av han uten at han merka det for å legge den med brevet? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Forlovelse og giftering...

AnonymBruker
Skrevet

Takk! Kom gjerne med flere synspunkter...

AnonymBruker
Skrevet

Syntes det var en rimelig brutal måte å gjøre det slutt på og forstår ikke hvorfor du henger deg opp i hva han gjorde den kvelden. Jeg har også hatt sex med menn et par ganger kun fordi jeg var deprimert etter brudd.

Anonym poster: e81f24c9620f3d9f1d81cc19537607ae

AnonymBruker
Skrevet

Fordi vi fremdeles er gift, og ønsker å jobbe med forholdet vårt? Er vell ikke rart st man ønsker å vite da?

Skrevet

Jeg har svært vanskelig for å se hvordan dette er utroskap.

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde en skikkelig fight med mannen min. Denne helgen skulle han ut. Jeg skrev ett brev til han der jeg skrev at jeg ikke orket mer. La også ringene ved siden av. Dette resulterte i at han gikk rett i bakken, og ble med en annen hjem den kvelden. Han husker kun småglimt, og vet at de ikke hadde sex. Hva tenker dere? Forstår dere han?

Nei. Og når han ikke "vet" så juger han.

Om man er uenig i et brudd og ønsker å beholde sin partner, så gjør man sitt beste for å kommunisere og finne hvilke endringer som bør gjøres, for begge parter. Når man buhuer seg i seng med hvemsomhelst i fylla, ja da var bruddet selvforklarende i første omgang. For en ynkrygg.

AnonymBruker
Skrevet

Men han vet jo at det ikke skjedde noe. Han har tom reist ut til mine foreldre og bedt om tilgivelse for dumskapen. Det er heller ikke første gang jeg har lagt fra meg de ringene...

Skrevet

Men han vet jo at det ikke skjedde noe. Han har tom reist ut til mine foreldre og bedt om tilgivelse for dumskapen. Det er heller ikke første gang jeg har lagt fra meg de ringene...

Herregud, TS, du må jo være helt psyk. Du kaster av deg ringene og gjør det slutt i hytt og pine, og så får du han til å krype på den måten?!

Har lest den andre tråden din og kan ikke fatte at han i det hele tatt kom hjem igjen, jeg hadde ALDRI tolerert slik oppførsel.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med deg. Jeg har oppført meg helt tåpelig. Har innsett at min oppførsel ikke er akseptabel. Kanskje derfor vi har det så greit nå...

Skrevet

Jeg forstår deg ikke. Hvorfor klarer du ikke komme over dette? Du ser jo at du også er sterkt skyldig i dette, du burde faktisk være glad han blir hos deg etter du har oppført deg sånn. Ikke si at det er slutt med mindre du faktisk MENER det og er klar for å ta konsekvensene (som innebærer at han kan bli med hvem han vil hjem).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...