Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 ble slutt for et år siden. frem og tilbake siden da. vi er sammen, men er ikke sammen. jeg har hatt sex med andre, er jeg utro da? venter på at han skal skjerpe seg....venta i 3 år. Det skjer ikke.
MLy92 Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Ikke i følge deg, dere er ikke sammen. Forholdet er ikke noe å samle på, og du behøver ikke vente på han. Du kan si til han at du ikke gidder å vente lengre og ønsker å gå videre. Da kan du med samvittighet date andre. Har du følelser for han ?
Ferny Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 Hvis han ikke vil være kjærester, og det er derfor dere ikke "er sammen", så synes jeg ikke du gjør noe galt. Klart du blir usikker og søker bekreftelse andre steder i så fall. Dette er noe personer i "udefinerte forhold" så og si ber om.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 har følelser for han og han for meg. vi har vært sammen. er mye han må forandre i livet sitt for at det er noe sjans for å fungere. det skjer ikke noe. han lover hele tiden men klarer ikke gjøre noe med det. føler meg utro. har aldri vært sånn før. føler jeg har kommet til et punkt av noe slag. men har mye følelser for han og vet jeg sårer han med å gjøre dette.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #5 Skrevet 28. mai 2013 Vet han om det? Jeg er i samme situasjon som deg med min eks. Ble slutt for 7 mnd. siden men har igrunnen fungert som kjærester siden bruddet. Jeg har fortsatt følelser, han har ikke og vil derfor ikke være sammen med meg. Er likevel som å være sammen uten å være det! Jeg har en fyr jeg har sex med innimellom, hvorfor skal jeg si nei til han når jeg er singel og vi har det koselig sammen. Eksen min vet om det, og liker det nok ikke, vet jo at han ikke kan si noe når vi bare er venner. You can't eat the cake and have it! Så lenge man er singel er det umulig å være utro mot noen Anonym poster: dc82d8f182bb77365260a7f6bbdd2f3b
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2013 #6 Skrevet 28. mai 2013 men han har masse følelser for meg. til du ovenfor, skjønner godt at du gjør det. hvis han ikke vil mer med deg. definerer meg ikke som singel. men er lei av å vente på en som aldri tar seg sammen.
Gjest anonym Skrevet 28. mai 2013 #7 Skrevet 28. mai 2013 men han har masse følelser for meg. til du ovenfor, skjønner godt at du gjør det. hvis han ikke vil mer med deg. definerer meg ikke som singel. men er lei av å vente på en som aldri tar seg sammen. Hva legger du i at han ikke tar seg sammen? Ser han andre damer? Driver han med dop? Klarer han ikke å forplikte seg i et forhold?
Gjest anonym Skrevet 28. mai 2013 #8 Skrevet 28. mai 2013 Og en ting til: vet han at du har sex med andre? Evt hva synes han om det? Får du noe ut av å ha sex med andre, når hjertet og følelsene dine er hos en han?
Steinar40 Skrevet 28. mai 2013 #9 Skrevet 28. mai 2013 Hvis han ikke vet det så må han selvfølgelig få greie på det slik at han kan vurdere situasjonen selv. Altså hvis TS tenker på å ta opp tråden med denne fyren igjen.
AnonymBruker 42 Skrevet 28. mai 2013 #10 Skrevet 28. mai 2013 Om du er utro eller ei, kommer vel ann hvilket syn dere har på "forholdet" dere i mellom. Sånn som du skriver tenker jeg NEI. Litt OT, men er "hangla" det samme som svenske "hångla",(rote, holde på) og om-atte-hivs-atte, bruker folk dette på norsk? Hångla... Någon...? :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå