Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest FrkAnna
Skrevet

Har begynt på p-pillen Diane, og puppane har bare vokst seg kjempe store! Er jo knall det, har lenge vert A-B cup. Men kor i all verden finner eg bh-er som passar? Er jo ein drøss av jenter der ute som er meir framtung enn meg! Er 65 E, 65 i omkrets er jo vanskelig i seg sjølv, ihvertfall i vanlige butikkar, og forsåvidt dei som kun selger bh-er. No har eg berre ein einaste eg kan bruke der ikkje dei velter ut. Argh. Nåken som har gode tips?

Anten på internett, eller i Harstad/Bergen.

Videoannonse
Annonse
Gjest oreokaka
Skrevet

Change :) De har alle mulige størrelser!

Skrevet

Change anbefales :) Så klart er de litt dyrere enn HM og Cubus, men absolutt verd det.

Skrevet

I bergen har også Netty ett godt utvalg og utrolig flinke ansatte som er mange på jobb til å hjelpe alle ordentlig :)

Gjest Katee
Skrevet

Damene på Netty i Kløverhuset er veldig flinke til å hjelpe :) Bra utvalg også!

Gjest FrkAnna
Skrevet

Wee! Då blir det ein tur til Netty i ferien ihvertfall:) Og så får eg leite litt på dei sidene på nett:) Gjer vel ikkje så veldig mykje om dei kostar meir enn på h&m, men over 1000 kr betalte eg for den forrige (!), og skulle gjerne hatt nåken fleire, uten å bruke heile lønna mi :)

Tusen takk folkens :D

Skrevet

Har du fått målt deg hos f.eks. change, så går det også an å bruke nettbutikken deres. Jeg kjøpte første bh i butikk for å sjekke størrelse, så gikk jeg på nett og kjøpte de to neste ;)

Synes forøvrig at de er verdt pengene, for de holder mye lenger enn billig bh-er.

Skrevet

samme problem fikk jeg av Diane. DÆven! Litt greit siden jeg har ventet på dem såååå lenge.

Samme hva du måler nå, innen sommeren er over er det en størelse opp allikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...