Gjest Anonym Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Har kommet meg ut av et forhold hvor jeg har vært utsatt for psykisk mishandling. Men følelsene er det fortsatt, nå var det også jeg som ble dumpet fordi han ikke taklet forholds greiene lenger. Men han tar fortsatt kontakt, vil møte meg og dette har også skjedd. Har fått høre så mye stygt av han før, men nå gjør han bare ting for å gjøre meg sjalu. Prate med andre jenter og ting han ikke fikk lov i forholdet. Jeg lurer rett og slett på om det her er forsøk fra han sin side og fortsatt ha meg rundt lillefingeren og kan være med meg. Jeg vet jeg ikke burde, men det har blitt så og si en vanesak når jeg har blitt utsatt for dette så lenge. Hvordan kan man egentlig elske noen som gjør deg så vondt, og hvordan i helvete skal man klare å komme seg videre når man fortsatt er preget av alt.
Lykkerusen Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Jeg har vært der selv. For meg hjalp det å sette meg ned og faktisk skrive ned alle tankene mine. Alle gledene han hadde fratatt meg og alle de fæle tingene han hadde fått meg til å tro. Jeg prøvde å tenke over mulighetene jeg hadde gitt avkall på for han og alle gangene han hadde nedprioritert meg og behandlet meg som dritt. På den måten klarte jeg sakte men sikkert å gjenvinne litt kjærlighet til meg selv - noe man trenger om man skal komme seg videre etter noe sånt. *klem til deg*
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 Denne tråden vil jeg følge med på. Håper du får noen gode svar. Jeg var mann og er utsatt for psykisk mishandling selv. Har to tenåringer og ikke råd til å flykte. Vi som blir utsatt for dette er såpass ødelagt at nærheten til andre er vanskelig. Og det finnes mange tråder om tema, men uten en løsning enn å flykte. Er ikke lett når en ikke har penger.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 Har kommet meg ut av et forhold hvor jeg har vært utsatt for psykisk mishandling Ble dumpet fordi han ikke taklet forholds greiene lenger Har fått høre så mye stygt av han før, men nå gjør han bare ting for å gjøre meg sjalu Det her er forsøk fra han sin side og fortsatt ha meg rundt lillefingeren Jeg vet jeg ikke burde Hvordan kan man egentlig elske noen som gjør deg så vondt Har kommet meg ut av et forhold hvor jeg har vært utsatt for psykisk mishandling Ble dumpet fordi han ikke taklet forholds greiene lenger Har fått høre så mye stygt av han før, men nå gjør han bare ting for å gjøre meg sjalu Det her er forsøk fra han sin side og fortsatt ha meg rundt lillefingeren Jeg vet jeg ikke burde Hvordan kan man egentlig elske noen som gjør deg så vondt Har kommet meg ut av et forhold hvor jeg har vært utsatt for psykisk mishandling Ble dumpet fordi han ikke taklet forholds greiene lenger Har fått høre så mye stygt av han før, men nå gjør han bare ting for å gjøre meg sjalu Det her er forsøk fra han sin side og fortsatt ha meg rundt lillefingeren Jeg vet jeg ikke burde Hvordan kan man egentlig elske noen som gjør deg så vondt Har kommet meg ut av et forhold hvor jeg har vært utsatt for psykisk mishandling Ble dumpet fordi han ikke taklet forholds greiene lenger Har fått høre så mye stygt av han før, men nå gjør han bare ting for å gjøre meg sjalu Det her er forsøk fra han sin side og fortsatt ha meg rundt lillefingeren Jeg vet jeg ikke burde Hvordan kan man egentlig elske noen som gjør deg så vondt Har kommet meg ut av et forhold hvor jeg har vært utsatt for psykisk mishandling Ble dumpet fordi han ikke taklet forholds greiene lenger Har fått høre så mye stygt av han før, men nå gjør han bare ting for å gjøre meg sjalu Det her er forsøk fra han sin side og fortsatt ha meg rundt lillefingeren Jeg vet jeg ikke burde Hvordan kan man egentlig elske noen som gjør deg så vondt REPETER VED BEHOV Anonym poster: d2dc308293f10a9ba70eeabd68fd6cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå