Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift på 4 året. Så ikke sånn kjempelenge. I den siste tiden har jeg en følelse at noe har skjedd i mellom oss.Min mann pleide alltid å gi meg et kyss når han kom hjem fra jobb, det gjør han ikke lengre, han sier hei. Jeg satt med en liten følelse at ekteskapet var blitt mer enn vennskap, og i går tok jeg mot til meg" Er du glad i meg som din venn eller din kone?" Det ble lenge stille og så sa han" som min venn"

Jeg fikk ikke sove, fikk en sånn rar følelse i kroppen, og tenkte. Hva gjør jeg nå.

I dag ringte jeg min mann og spurte om han kunne komme hjem, og jeg spurte om han ville ha det slik eller at jeg skulle flytte ut, han mente at jeg kunne bo her, sammen med han, vi kan dele soverom, men vi er bare venner.

Så da sitter jeg her da. med en ny venn som bryr seg om meg men ikke noe mer enn det.

Ikke har han ny dame, ikke er han utro, men han er rett og slett ikke glad i meg som en kone, det betyr og at sex er utelukket.

Hva hadde dere gjort+

Anonym poster: 910c15dac13ce56dcb95dc22d7b936cc

Videoannonse
Annonse
Gjest C4r1n3
Skrevet

Om han ikke var villig til å forsøke å jobbe med forholdet og prøve å puste liv i følelsene igjen, så hadde jeg nok gått for skillsmisse og nytt sted å bo.

• Liker 4
Skrevet

Har dere barn?

Hvis ikke hadde jeg bare flyttet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at han ikke har en annen? Virkelig, hundre prosent sikker?? Jeg har gått i fella ang dette ser du..

Anonym poster: 300be7057a14a66f3a02ede4a736c84e

Skrevet

Jeg er gift på 4 året. Så ikke sånn kjempelenge. I den siste tiden har jeg en følelse at noe har skjedd i mellom oss.Min mann pleide alltid å gi meg et kyss når han kom hjem fra jobb, det gjør han ikke lengre, han sier hei. Jeg satt med en liten følelse at ekteskapet var blitt mer enn vennskap, og i går tok jeg mot til meg" Er du glad i meg som din venn eller din kone?" Det ble lenge stille og så sa han" som min venn"

Jeg fikk ikke sove, fikk en sånn rar følelse i kroppen, og tenkte. Hva gjør jeg nå.

I dag ringte jeg min mann og spurte om han kunne komme hjem, og jeg spurte om han ville ha det slik eller at jeg skulle flytte ut, han mente at jeg kunne bo her, sammen med han, vi kan dele soverom, men vi er bare venner.

Så da sitter jeg her da. med en ny venn som bryr seg om meg men ikke noe mer enn det.

Ikke har han ny dame, ikke er han utro, men han er rett og slett ikke glad i meg som en kone, det betyr og at sex er utelukket.

Hva hadde dere gjort+

Samme seng. Mann og kvinne og ingen sex for han ikke ønsker det.

Min tanke er at enten så vekker du avsky hos han. Eller så er han iferd med å komme ut av skapet.

Rettelse: Hadde jeg følt avsky hadde jeg ønsket straffesex. Han er homo. Eller så har testosteronkrana tettet seg.

AnonymBruker
Skrevet

Nei vi har ikke barn. Han har heller ikke sagt at han ikke vil jobbe med forholdet men heller ikke at han vil jobbe med det . Jeg er så uendelig glad i mannen min, så jeg har ikke lyst til å gi meg heller.

Men jeg blir ganske så usikker

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at han ikke har en annen? Virkelig, hundre prosent sikker?? Jeg har gått i fella ang dette ser du.

Ja det er jeg. Han står opp, drar på jobb fra 0600-1400, så er det hjem,. ut på tur med hundene, middag, og arbeid på hus, så han har ikke tid.

AnonymBruker
Skrevet

Samme seng. Mann og kvinne og ingen sex for han ikke ønsker det.

Min tanke er at enten så vekker du avsky hos han. Eller så er han iferd med å komme ut av skapet.

Rettelse: Hadde jeg følt avsky hadde jeg ønsket straffesex. Han er homo. Eller så har testosteronkrana tettet seg.

men er det ikke rart at han kommer ut av skapet i en alder av 53? Og han har jo større barn fra før av,

Men ja jeg vekker sikkert avsky. jeg får sette inn alle kluter for å endre meg.,

Skrevet

Selvsagt klarer du ikke vekke avsky hos han på bare fire år! Men mindre du har forandret deg ekstremt!

Dere må snakke sammen! Hva har skjedd? Kjeder han seg? Hva er man misfornøyd med? Når ble han det? Hva ønsker han seg? Snakke, snakke, snakke!!!

Ikke tro at det er noe galt med deg! Det skal TO til for at et forhold skal gå dårlig!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet helt følelser for min mann en lengre periode. Det var personlige problemer som gjorde at dette skjedde, ikke noe utroskap eller andre ting. Men jeg hadde rett og slett ikke overskudd til å være glad i, elske eller være forelsket.

Jeg er veldig glad for at han aldri stilte meg det spørsmålet om jeg var glad i ham. For jeg var jo glad i ham, men elsket ham ikke. Han var som en venn for meg. Jeg sto selv frem med det når jeg var klar for det. Og er uendelig glad for at mannen min også ville jobbe for forholdet slik jeg ville. Følelsene mine kom tilbake, og er sterkere enn noen gang.

Siden han ikke vil ut av forholdet tenker jeg at det kan være noe underliggende hos ham som ligger til grunn. Og følelser kan absolutt komme tilbake selv om de er forsvunnet en stund. Så lenge han ikke har en annen eller han hater deg er sjansen der :) Kjemp for ham, men ikke mas.

Anonym poster: 24cb394869a66100c549af1cfd3ea505

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...