Gå til innhold

Single menn som spaner etter partner på KG

Anbefalte innlegg

Gjest Svampebob1
Skrevet

Yey or ney?

Begrunn hvorfor det er ok/ikke ok.

Videoannonse
Annonse
Gjest JakeGreen
Skrevet

Hvem pokker bryr seg?

Det eksisterte en tid hvor menn var menn og tok det de ville ha og spurte spørsmål etterpå.

Hva er galt med å være en mann?

:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å sende en PM og vente på svar, greit. Å invitere til kuk til et innlegg i en tråd, litt mindre classy.

Anonym poster: 84b722e4495c83b3b4ab609d8d5d30a0

• Liker 4
Gjest extra
Skrevet

Hvem pokker bryr seg?

Det eksisterte en tid hvor menn var menn og tok det de ville ha og spurte spørsmål etterpå.

Hva er galt med å være en mann?

:)

Staten m.fl har gjort en god del menn til fløtpuser gjennom stadige endringer omkring mannsrollen.

AnonymBruker
Skrevet

At brukere møtes på KG, helt greit.

At brukere flørter ihjel debatter, ikke like ok. Jeg tror derimot at dette er noe også noen kvinner her inne legger godt til rette for, så her har ingen skylda.

At menn (eller kvinner) tar kontakt med brukere som ikke har uttrykt interesse for vedkommende og tilbyr dem seksuelle tjenester og tror at dette er sukker eller en dating/sex-side, overhode ikke ok.

Anonym poster: 700e92563dc3e30e2f88bb47682fa37e

• Liker 11
Gjest JakeGreen
Skrevet

Staten m.fl har gjort en god del menn til fløtpuser gjennom stadige endringer omkring mannsrollen.

Jaha?

Skrevet

Jeg fikk pm om jeg tilbød puppehealing. Hvor mye kan jeg ta for det, tro?

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg fikk pm om jeg tilbød puppehealing. Hvor mye kan jeg ta for det, tro?

Det kommer vel an på hvor mye healing de puppene dine trenger, vil jeg tro.. Men jeg lurer litt på om det var puppene dine som skulle stå for healingen og ikke han :-P.

I dette tilfellet er det nok ikke staten som har gjort meg til en fløtepus. Det er heller damene som gjør meg helt mo i knærne og som får meg til å oppføre meg som om jeg har sagflis i hodet.

Jeg tror det er genetisk. Enda godt jeg ikke blir slik rundt menn også, for da hadde jeg hatt et seriøst problem med å omgås folk ;-).

• Liker 3
Gjest Svampebob1
Skrevet

At brukere flørter ihjel debatter, ikke like ok. Jeg tror derimot at dette er noe også noen kvinner her inne legger godt til rette for, så her har ingen skylda.

At menn (eller kvinner) tar kontakt med brukere som ikke har uttrykt interesse for vedkommende og tilbyr dem seksuelle tjenester og tror at dette er sukker eller en dating/sex-side, overhode ikke ok.

Med andre ord ok, så lenge folk oppfører seg.

Helt greit. Tror det gir meg det svaret jeg var ute etter. Takk!

Skrevet

Jeg kan nesten skjønne at noen opplever dette litt som en sex-side med tanke på i hvert fall et par bilder jeg så en moderator legge ut av seg selv inne på snikksnakk.

Men folk som ikke oppmuntrer til sånn type kontakt, bør selvfølgelig få være i fred.

• Liker 6
Gjest Sjøhesten
Skrevet

Det som irritere meg er når menn stadig skal komme med sexrelaterte kommentarer på singelforumet, selv når det er helt utenfor tema.

• Liker 1
Gjest Snyltefluen
Skrevet

Ser ikke helt problemet, så lenge man oppfører seg fint.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Tenker ikke så mye på det egentlig, folk må gjerne finne sex og kjærlighet på KG for min del. Litt småflørting ute i forumet må man også bare tåle, dette er et sosialt sted for mange og useriøs flørting er en del av det, men det er veldig greit om de kan holde seg mest mulig til private meldinger om det begynner å ta av. Det er litt flaut å lese platte sjekkereplikker fra den samme brukeren til dame nummer 30 den uken.

Endret av Raindrops
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan nesten skjønne at noen opplever dette litt som en sex-side med tanke på i hvert fall et par bilder jeg så en moderator legge ut av seg selv inne på snikksnakk.

Men folk som ikke oppmuntrer til sånn type kontakt, bør selvfølgelig få være i fred.

Jeg har også registrert at noen velger å eksponere seg veldig. Dette er dog et mindretall, og burde ikke legge standarden for hva KG dreier seg om. Det finnes en haug sexsider og datingsider på nett, mens diskusjonsfora er i mindretall.

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Yey or ney?

Begrunn hvorfor det er ok/ikke ok.

Det kommer an på desperasjonsnivået og ikke minst oppførselen i diverse billedtråder og lignende.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Har da faktisk blitt venner med noen av jentene her inne, ser ikke hvorfor det skal være så galt. Dog, jeg synes noe av flørtingen på trådene her inne er litt klein.

Har egentlig ikke helt sansen for nettdating, men jeg er litt mer åpen for det nå, enn hva jeg var for bare 1 år tilbake. Jeg har kanskje vært klein mot noen her selv, men jeg synes ikke det alltid er like lett å formulære seg bra på nett, da ironi osv ikke er lett å ta. Jeg er ikke noe språkperson, og har egentlig aldri vært interessert i å lære meg å skrive skikkelig før de siste 2-3 årene. Jeg får faktisk dårlig samvitighet av og til, hvis jeg er frekk med noen i en tråd. Så jeg har ikke noe problem med å sende en pm hvor jeg sier beklager, og snakker litt.

.

Samtidig så er jeg super redd for å mase her inne, det er noe jeg virkelig hater å gjøre. Det er veldig vanskelig å ta hint osv på chat, hadde vært noe helt annet irl. Jeg maste litt på drops fordi jeg savnet at noen ba meg om å holde kjeft :fnise:, men ellers så er jeg veldig forsiktig. Samtidig så tenker jeg at hvis noen ikke vil snakke, så har de sikkert sine grunner. Kan ikke si at jeg tar ting så personlig her inne.

Endret av Niennas
Gjest Eurodice
Skrevet

Det kommer vel an på hvor mye healing de puppene dine trenger, vil jeg tro.. Men jeg lurer litt på om det var puppene dine som skulle stå for healingen og ikke han :-P.

Jeg leste innlegget som at det var mannen som trengte healing ved hjelp av Silfens pupper :nigo:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir litt i meste laget når en mottar penisbilder på PM helt ut av det blå....

Anonym poster: 5fc03319c2b8400cc1c3cf853b2840f9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...