Gå til innhold

Min flørt hadde kjæreste... opplyse den bedratte part?

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde
Skrevet

Jeg har hatt en flørt over tre-fire mnder. Dette er en slags kollega(ingen av oss er faste der), som jeg har hatt god vennskapelig tone med. Kjente at jeg likte han bedre og tok sjansen på å ta kontakt på privat basis. Det eskalerte etter noen uker. Han kom på besøk til meg, vi trente sammen, snakka sammen i gangene på jobb, vi hadde etterhvert sex sammen også. han skulle til nordnorge i to mnder pga jobb. jeg forsøker å høre hva han føler for meg, og avslører at jeg har følelser for han. uten veldig konkret svar så liker han meg veldig godt. bedre og bedre virker det som.. Jeg hadde sommerfugler i magen helt fra starten. han skyldte på firmaet.. og ville satse på det. vi fikk se hva som skjedde md "oss" etter sommern var svaret.

Etter at han har reist får jeg vite av en kollega at han har dame i nord..

De har vært sammen et års tid.

Jeg prøver å ringe, sier at jeg har hørt han har dame. ikke svar.

Får lyst på payback. skal damen få vite? jeg kjenner hu ikke, men jeg vet hva hu heter og ser hu på facebook.

noen ville gjort og noen ville ikke gjort det. jeg vil ikke rote meg borti noe tull, men samtidig syns jeg han fortjener å kjenne den litt på kroppen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig skal dama få vite det! Tenk om det var deg, du ville visst det? Tenk om det var en av dine søsken, du hadde jo sagt det!

• Liker 17
Gjest Nefertiti.
Skrevet

Har du hatt han som venn på FB hele veien? Har du ikke sett at han er i et forhold der?

Gjest Hilde
Skrevet

nei jeg la han til en stund, helt i starten. han responderte ikke. jeg tok opp det med face for for meg var han i ferd med å bli en god venn, ikke nødvendigvis noe mer og det var naturlig. han sa da at han ikke var på face, at han hadde en profil men var aldri der. det stemte ikke helt heller, selv om han nok ikke er den mest aktive der inne...

da jeg hørte at han hadde dame, og hvor hun kom fra var det relativt enkelt å finne hvem av vennene hans det var.. skjønte det jo også da hun hadde bilde av han på forsida...

Skrevet (endret)

Send henne en melding på facebook og si det som det er. Han fortjener å føle på den følelsen, og hun fortjener å ikke kaste bort med tid på han. Si det med en gang, så du spolerer turen hans.

Du burde også droppe han helt etter dette

Endret av MLy92
  • Liker 7
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Og hva er det du ønsker å oppnå ved å fortelle henne om deg ?

Vet du hvilket forhold de to faktisk har ? - du vet... det er en mulighet for at de har et forhold hvor lange perioder fra hverandre legger tilrette for en gjensidig aksept av uforpliktende samvær med en annen part.

La det ligge er mitt råd.

Du vil garantert ikke få ham dersom du nå gjør ditt beste for å ødelegge det han har, og du risikerer å dumme deg kraftig ut.

Du vil garantert heller ikke bli lykkeligere av å teoretisk sett påføre dem sorg.

Edit: Leif

Endret av Lille-pus
  • Liker 8
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal ikke ha noe med han å gjøre. kan han bedra hu kan han bedra meg og. så det er intet poeng. jeg velger da ikke idioter med vilje!!

han har vært kynisk overfor meg, og henne. hva syns du han fortjener??

det er ikke min business. men ettersom han går rundt og lurer folk skal de ikke få vite det?

hvis det er slik at de ikke har et tett forhold neivel.. da er det jo greit. jeg er bæsja på uansett. det forandrer ingenting på det.. jeg blei lurt. shit happens. det kan jeg komme over. men hvis det skal svi på hans pung tilbake er dette muligheten.

jeg slår et slag for ærligheten!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ikke ha noe med han å gjøre. kan han bedra hu kan han bedra meg og. så det er intet poeng. jeg velger da ikke idioter med vilje!!

han har vært kynisk overfor meg, og henne. hva syns du han fortjener??

det er ikke min business. men ettersom han går rundt og lurer folk skal de ikke få vite det?

hvis det er slik at de ikke har et tett forhold neivel.. da er det jo greit. jeg er bæsja på uansett. det forandrer ingenting på det.. jeg blei lurt. shit happens. det kan jeg komme over. men hvis det skal svi på hans pung tilbake er dette muligheten.

jeg slår et slag for ærligheten!

Synes også du skal si det. Han har oppført seg dårlig og uærlig mot deg.

Anonym poster: 365ffdd9bd78df6315c163d2857d6a22

• Liker 3
Skrevet

Vet du hvilket forhold de to faktisk har ? - du vet... det er en mulighet for at de har et forhold hvor lange perioder fra hverandre legger tilrette for en gjensidig aksept av uforpliktende samvær med en annen part.

Du vil garantert ikke få ham dersom du nå gjør ditt beste for å ødelegge det han har, og du risikerer å dumme deg kraftig ut.

Du vil garantert heller ikke bli lykkeligere av å teoretisk sett påføre dem sorg.

Hva er sjansen for at de har et "åpent forhold"?? Og hadde dette vært tilfellet, så burde han sagt ifra om dette til trådstarter fra begynnelsen av. Mest sannsynlig har han løyet til kjæresten sin også, siden han åpenbart er en uærlig type.

Poenget er vel uansett ikke at trådstarter vil ha mannen i saken her. Poenget er vel at hun kan gi den andre kvinnen muligheten til å selv bestemme om hun ønsker en kjæreste som holder på med andre bak ryggen hennes.

Jeg hadde villet vite om det. Og trådstarter skylder ikke fyren noe, han trenger å se at dårlig oppførsel får konsekvenser.

• Liker 14
Gjest Gjest
Skrevet

ifølge mor som også er kollega av meg, så er de kjærester... hvor seriøst det er vet jo ikke jeg.

men han har lekt med ilden. foran kollegarr og sin egen mor!

han er 24, han trenger å lære. svir det nå er det mindre sannsynlig at han ikke gjør det igjen. men jeg skal ikke oppdra han. hadde jeg visst at det var en annen dame der.. så hadde jeg aldri gått så langt. da hadde jeg visst at jeg ville sitte igjen med svarteper.

Skrevet

Absolutt si fra. Kun folk som ikke er så nøye på utroskap, eller de som selv er i mer åpne forhold vil råde til noe annet.

Du har muligheten til å redde noen fra å leve et liv basert på løgn. Jeg hadde sagt fra i det øyeblikket jeg fant ut hvem typen var.

• Liker 6
Skrevet

Enkelte ting skal man ikke blande seg bort i. Men dette ville jeg sagt ifra om!

Hvorfor skal han "slippe unna"? Hva lærer han av det? Skal han få i pose og sekk? Spiller ingen rolle hvem den utro er, jeg vet at hvis jeg hadde hatt en utro kjæreste så ville jeg fått vite det så fort som mulig.

Jeg synes hun skal være den som vurderer hva hun gjør videre og om hun vil bruke mer tid på han. Om han serverer en løgnhistorie om at du sjekket han opp, han avviste deg og du bare nå er sjalu er så- tror mange kyniske kjører den linjen før de innrømmer sine feil. Men denne damen fortjener sannheten, du har ikke ansvaret men som et medmenneske koster det deg nok ikke så mye å kunne fortelle denne ukjente og eventuelle stakkars jenta. Det kan bety mye for henne.

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor skulle TS ønske ham tilbake nå?

• Liker 5
Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg ville ha følt litt på det.. Hvilke konsekvenser tror du det vil ha?

Har de barn sammen?

Det er mye mulig jeg ville ha sagt ifra... Både fordi jeg synes slike svik (mot meg og kjæresten) ikke burde forekomme.

Men kun hvis jeg mener at konsekvensene av dette ville ha ført til at noe gikk i "rett retning". Dersom dette ville ha laget et helvete for evt. unger og jeg ser at det ville ha rammet en eller flere på et vis som jeg ikke ønsker å ha på min samvittighet, så ville jeg ha latt være.

Bare for å sette det ekstremt på spissen, så finnes det jo de som har tatt livet av seg ved samlivsbrudd.

• Liker 2
Gjest oreokaka
Skrevet

Hadde jeg vært kjæresten, ville jeg ha ønsket å vite det.. Uansett hvor surt det er.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Si fra, så hun får valget mellom den utro dritten, eller å gå videre og finne seg en bedre

Anonym poster: d87a8db623afcf5cecc871ed06dab8c8

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Ditt motiv for å si det, er nok (som du selv egentlig sier) for å gjøre igjen.

Noen vil vel si du ikke bør gjøre det for å gjøre igjen, men jeg sier; hvorfor ikke? Slike menn bør jo få litt problemer underveis, synes ikke de fortjener at alt går på skinner mens de selv bare oppfører seg som drittsekker. Mot ikke bare en, men to kvinner..

Men mest av alt synes jeg hun fortjener å få vite det.

Selv om det er kjipt, så ville jeg visst. Kan hende han kunne klart å redde forholdet, men det skulle iallefall være mitt valg, på rett grunnlag. Ikke på løgn.

Skrevet

Jeg synes også du skal si det. Men gjør det diskret. Ikke for hans skyld, men for hennes :)

• Liker 4
Skrevet

Enig. Man skal aldri blande seg i andres forhold på den måten der, også bare for å ta igjen? Barnslig tankegang...

• Liker 2
Skrevet

Det er forskjell på et uskyldig kyss og en flørt over fire måneder som også inkluderer sex! Tror ikke veldig mange mener at jenter kan holde på sånn men ikke gutter....??

Et kyss er ikke uskyldig i mine øyne. Jeg håper folk som synes det er ærlige om det i starten av forholdet de innleder. Hadde lett dumpa dama mi om hun kysset en annen fyr.

Eller er det jeg som må gjøre kjæresten min oppmerksom på at jeg ikke tåler at hun kysser andre? At det vil føre til brudd?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...