Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg var på UL i uke 9. Er i uke 12 nå. I uke 9 så alt fint ut og legen var fornøyd. Hva er sjansen for at noe kan være galt nå i uke 18 på ordinær UL da?

Anonym poster: 18bbd5455dce3b677a8ed4880b110b5b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

mener du galt med fosteret?

i uke 9 kan man uansett ikke se store avvik hos foster.. På ordinær går man gjennom alt, nyrer, lunger, blodkar, hvilken retning blodet går, oksygen ut og inn etc.

Det er jo også ting man ikke kan se på UL.

Prøv å ta det med ro :)

Anonym poster: 6e7056ab5fbe2a3f72a2d997d5a56a36

AnonymBruker
Skrevet

Får prøve å ta det med ro og ikke tenke så mye på det. Hører bare alle disse skrekkhistoriene rundt omkring, og man kan ikke klandres for å bli urolig da akkurat. :)

ts

Anonym poster: 18bbd5455dce3b677a8ed4880b110b5b

AnonymBruker
Skrevet

I uke 12 kan man se kromosonfeil som ikke er mulig å se i uke 18. Hvis du er bekymret kan du jo ta en privat UL nå? Bare husk å forsikre deg om at legen du går til er villig til å se etter avvik for egentlig får de ikke lov til å bevisst se etter det (norsk lov ass). De aller fleste gjør det da, hvertfall Volvat vet jeg:)

Anonym poster: 37a14e01b37de88521e2d132d2cd78ce

Gjest Vevila
Skrevet (endret)

Mest sannsynlig er alt helt i skjønneste orden, men man kan desverre ikke se så mye før ordinær ul. Her sjekket de gjennom hele fosteret i uke 13, og fant likevel en feil på den ordinære når jeg var 19 uker på vei. Heldigvis ikke en alvorlig feil da :)

Endret av Vevila

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...