Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2004 #1 Skrevet 8. april 2004 Lager ny hjemmeside igjen. Jeg bruker Frontpage, og der er utvalget av farger relativt dårlig. Hadde jeg enda bare hatt disse fargekodene, så kunne jeg fått den fargen jeg ville hatt. Fikk noen koder av CeNedra for lenge siden, men de har jeg ikke lenger.. Noen som vet hvor jeg kan finne sånne koder?
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2004 #2 Skrevet 8. april 2004 http://eies.njit.edu/~kevin/rgb.txt.html Her har du fargekart med hex-verdier.
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2004 #3 Skrevet 8. april 2004 takk skal du ha, gjest. Fant ikke helt det jeg ønsket, men vet du om man kan se hva fargeverdien er om man går inn på hjemmesiden? Jeg vil gjerne ha de fargene jeg har på den gamle hjemmesiden, men alt som ble brukt til den er borte pga ny pc og slikt..
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2004 #4 Skrevet 8. april 2004 <body bgcolor="#000066"> Sånn står det på min hjemmeside. Man høyreklikker og velger view source evt. vis kilde, så ser man taggene som er blitt brukt. Dersom du har en hjemmeside liggene kan du jo faktisk bare kopiere tagene over til frontpage eller i notepad.
Gjest Lea Skrevet 8. april 2004 #5 Skrevet 8. april 2004 I Frontpage KAN du finne flere farger også. Klikk på More Colors og Custom (jeg har engelsk versjon), så får du opp en slags regnbue der du kan justere fargene litt.
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2004 #6 Skrevet 8. april 2004 .....men kan du ikke bare laste ned html-sidene på serveren din med FTP?
CreatureCanis Skrevet 8. april 2004 #7 Skrevet 8. april 2004 Synst denne er ganske grei og bruke når man skal finne farger jeg.. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2004 #8 Skrevet 8. april 2004 Takk skal dere ha. Har fått fiksa det nå.
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2004 #9 Skrevet 8. april 2004 Den her er også fin http://www.colormatch.dk/ her kan du finne matchende farger...ikke bare til websider..men til alt som trenger fargesammensetninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå