AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Jeg skal bruke det til en sommerfest, og kjolen ser omtrent slik ut: http://s.cdon.com/media-dynamic/images/product/clothing/clothing/image0/vila_-_likea_dress-22006454-460177875-frntl.jpg Men min rekker ned til knærne foran (og litt over ankelen bak), og har litt mer åpen krage. Jeg har bestemt meg for å bruke et gullsmykke som holder seg innenfor huden (altså krysser ikke kragen), men jeg aner ikke mer! Hvilke sko ville dere ha valgt, og hvordan med øredobber? Jeg har langt, svart hår om det skulle ha noe å si. PS. jeg liker veldig godt sånne 'armbånd' som man setter øverst på armen, som som Pocahontas har, men jeg vil ha i metall i gullfarge.Vet noen hvor man får kjøpt sånt? Vanlige armbånd er umulig å dra så langt opp på armen... Anonym poster: 1f494adb743bb7abf720da38f9059e80
awesome. Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Hvis du har valgt gull på smykket og kanskje armbåndet ville jeg ha valg øredobber i gull også. Størrelsen på øredobbene ville jeg ha valgt ut fra hvor stort smykket ditt er. Skal du bare ha et enkelt smykke i gull kan du godt kjøre på med litt større øredobber, og motsatt. Når det gjelder sko, ville jeg ha valgt svarte sko. Synes gull og svart passer fint sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå