Gjest Fiksern Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Hei! Jeg planlegger å gi men kjære en nøkkel en god stund før en annen hendelse, denne nøkkelen skal da være til et dekorativt skrin der det ligger noe helt annet. Sliter imidlertidig å finne et pent skrin med lås som kan benyttes til denne overraskelsen. Noen forslag?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Intrigende! Skal ham bare få nøkkelen til begynne med? Anonym poster: 289e7e1b0e4304a70bb3546e6ddab1a5
VitaSana Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 Kanskje du finner noe hos en som selger brukt eller antikt? Tror det er mange gamle treskrin rundt om. Du kan jo også se hos gullsmeder? Dette er kanskje for dyrt/feil smak? Det finnes skrin hos bl.a. panduro uten lås, som kan males og kanskje settes lås på?
Gjest fiksern Skrevet 28. mai 2013 #5 Skrevet 28. mai 2013 God tanke Husvarm, men litt feil smak. Ser for meg noe som er litt mer stilren. Åpen for alle gode forslag
VitaSana Skrevet 28. mai 2013 #6 Skrevet 28. mai 2013 (endret) Det er mye mer å få tak i uten lås, kanskje du kunne funnet et enkelt skrin og laget lukking med silkebånd og hengelås? Som et enkelt glasskrin eller et i tinn? eventuelt med silke/silkepapir på innsiden om ikke noe skal vise gjennom før det er åpnet? Lykke til med å lage en hyggelig overraskelse Jeg likte dette: Endret 28. mai 2013 av VitaSana
melly666 Skrevet 28. mai 2013 #7 Skrevet 28. mai 2013 Jeg foreslår å søke rundt på etsy, f.eks wooden chest . Perfekt side for fine, dekorative og ofte hjemmelagde gjenstander.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå