Gå til innhold

Usikker på kjole, hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om noen uker er jeg bedt i et sommerparty. Dit skal flørten min også, så jeg vil gjerne kle meg litt småsexy, men allikevel delikat. Hva synes dere om denne kjolen, kan jeg bruke den? Tror dere flørten min vil synes jeg er "hot" i den, og ikke minst; er den grei å bruke mtp. de andre gjestene?

Anonym poster: 9f9de10b44f7a041ee7ce4779d61086f

Videoannonse
Annonse
Gjest Snuppeluren
Skrevet

Jeg synes kjolen var kjempefin jeg! Sexy, men smakfull på en og samme tid. Dersom du tror du vil føle deg komfortabel i den, synes jeg du skal gå for den. Det tipset hr jeg hørt x antall ganger, og det stemmer faktisk. Selvfølelse har enormt mye å si for et antrekk. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvordan puppene ser ut i kjolen.

Anonym poster: 8778f1cbf090f1238bd9645c42b47a2c

• Liker 1
Skrevet

Synes kjolen er grei nok, men den er litt for kort for min smak.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Viste kjolen til ei venninne jeg skal dit sammen med. Hun mente kjolen var for lite fargerik til at flørten min skulle få seg en aha-opplevelse. Er det nødvendig å lyse opp? Jeg mener, han har da lagt merke til meg før, og da har jeg ikle vært selvlysende..

Anonym poster: d0761c67f3a37939436b0f7981ca6b95

Skrevet

Har han lagt merke til deg før, så er det nok ikke antrekket som er avgjørende for om han legger merke til deg igjen. Men kjolen var kjempefin :)

Skrevet

Kjedelig og tacky på en gang, ganske imponerende.

• Liker 10
Skrevet

Den hadde vært kjempelekker om den hadde vært litt lenger, og ikke fullt så utringet.. Men den er heldigvis ikke i knæsje farger. ;)

Om du føler deg vel i den, så hadde jeg brukt den! :Nikke:

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke er så høy så kan den gå an på lengden. Men har du kjempestore pupper så tror jeg kjolen fort kan se litt vulgær ut på deg. Men mulig det er nettopp det som fanger oppmerksomheten til fyren :fnise:

Anonym poster: 0ab27b76d40c33d551ae692926f743f4

Gjest BettyBoop
Skrevet

Om noen uker er jeg bedt i et sommerparty. Dit skal flørten min også, så jeg vil gjerne kle meg litt småsexy, men allikevel delikat. Hva synes dere om denne kjolen, kan jeg bruke den? Tror dere flørten min vil synes jeg er "hot" i den, og ikke minst; er den grei å bruke mtp. de andre gjestene?

Anonym poster: 9f9de10b44f7a041ee7ce4779d61086f

jeg likte den. Kjempekul
AnonymBruker
Skrevet

I jobbsammenheng hadde det blitt for mye boobs og lår, men på en vennefest ville jeg kjørt på med mindre du har gigantpupper som vil velte ut (vulgært) :P

Anonym poster: cfaa63978cd75c3771d07d7426e92e3c

Skrevet

Den var kjempefin, men den hadde vært enda finere om den var 5-10 cm lengre. Blir litt mye å vise både lår og pupper.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Den var kjempefin, men den hadde vært enda finere om den var 5-10 cm lengre. Blir litt mye å vise både lår og pupper.

om hun ikke har så store pupper så viser ikke den kjolen mye pupp
  • Liker 2
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg pleier ikke å være fan av sånne Nelly-kjoler eller hvor den er fra, men synes ikke denne var så verst. Den er jo veldig kort, men den sitter jo litt løst oventil, noe som gjør den litt bedre.

Det eneste er at jeg synes den er mer gå på byen-kjole enn sommerfest. På de sommerfestene jdg har vært bruker folk gjerne litt mer ledige sommerkjoler, lyse farger osv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte kjolen, og fikk den i posten i går. Trengte nesten ikke å pakke den opp før det ble retur. Dessuten tror jeg man må være litt stor i overkroppen/ha store pupper for at denslags sitte fint. På meg ble den bare hengende og slenge.

Uansett; Jeg tok sjansen og bestilte en ny kjole. Hva mener dere - ble dette fra vondt til verre? Eller til det bedre?

Dere gutter som leser dette, hva synes dere om slike kjoler der overdelen er "tight", mens skjørtet er "slakt"?

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg bestilte kjolen, og fikk den i posten i går. Trengte nesten ikke å pakke den opp før det ble retur. Dessuten tror jeg man må være litt stor i overkroppen/ha store pupper for at denslags sitte fint. På meg ble den bare hengende og slenge.

Uansett; Jeg tok sjansen og bestilte en ny kjole. Hva mener dere - ble dette fra vondt til verre? Eller til det bedre?

Dere gutter som leser dette, hva synes dere om slike kjoler der overdelen er "tight", mens skjørtet er "slakt"?

denne er søt og sommerlig:)
Skrevet

Mye bedre!

• Liker 4
Skrevet

Absolutt mye bedre!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva som fikk meg til å bestille den første kjolen. Antar det skyldes ei venninne som mente jeg burde være litt mer vågalt.

Den hvite, enkle kjolen er mer meg. Har sett for meg å sprite opp antrekket med rosalilla sko og et enkelt armbånd i samme farge. Trenger jeg da noe i halsen? Kan dette i så fall være et helt enkelt sølvsmykke?

• Liker 2
Skrevet

Den var kjempefin! :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...