Gå til innhold

Hvor stor er sannsynligheten for at en mann på 48 ønsker seg barn...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg, som er 32, blir sammen med en mann på 48. Hvor stor er sannsynligheten for at han ønsker seg barn?

Anonym poster: cc8ed4aef733088834acffe37a3ae9d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det bare en person som kan svare deg på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på om han har barn fra før.

Anonym poster: 18928d6cb8a7a000c0b14c3b38916f1e

Skrevet (endret)

Jeg vil tro sansynligheten ligger på sånn ca rundt 25%

Endret av Mumsen86
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Det viktigste er vel om han har barn fra før eller ikke. Hvis han har store barn er det ganske liten sannsynlighet for at han ønske flere, men for all del: det er stadig eldre menn som får runde nr.2 eller 3!

Har han ikke barn fra før, vil jeg regne med at han godt kunne ønske seg barn.

Skrevet

Er en mann på 40 med 3barn. Og flere skal jeg ikke ha. Er veldig ferdig med det.

Men en kollega på 49 med 2 tenåringsjenter har begynt på nytt med ny dame. Stakkars mann tenker jeg men vi er nok forskjellig.

Hvis han er barnløs så er nok sjangsen stor for at han ønsker barn. Men har han store barn ...

Skrevet

Sannsynligheten er nok liten. Se deg etter yngre menn.

Gjest Gjest
Skrevet

Min blir 48, og han har nok vesentlig mindre lyst på barn (1 fra før) nå enn han hadde for noen få år siden. Eller, han er villig til å få barn for min del, og har lyst på et barn følelsesmessig, men ser at motargumentene blir mer og mer tungtveiende og tanken på å legge den ballen død kommer nærmere.

De fleste ønsker å få unnagjort småbarnstid før den alderen, om de tidligere har tenkt at de ville få barn, og hatt mulighet/partner å få barn med.

Men du må nesten spørre ham selv, det hjelper jo ikke hva gjennomsnittet er interessert i.

Skrevet

Svarer som flere over her. Om han har barn fra før er det ikke sikkert han ønsker flere. Men den eneste som kan svare deg på dette er mannen på 48.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...