Gjest hva Skrevet 28. mai 2013 #1 Skrevet 28. mai 2013 Dette irritererer meg veldig, for jeg skjønner ikke om jeg fikk en negativ eller positiv kommentar, det gjør meg frustrert. Prøvde han å være frekk? Okei, jeg var ute på byen i dag, ville ha et glass vin og spurte følgelig bartenderen om jeg kunne få litt ekstra vin i glasset (slik at det ble helt fult) - og han fylte det opp - og sa "vel jeg kom jo ikke hit for at du var den første i køen". ? (og han smilte?) hva skal det bety?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 Har du misforstått hva han sa? Jeg skjønte ikke selv. 1
Tullebull Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 Han synes du var søt, derfor ekspederte han deg selvom du ikke var først i køen. Hva var det å ikke forstå? Alt folk henger seg opp i.. 2
Tibbie Skrevet 28. mai 2013 #5 Skrevet 28. mai 2013 Det var i hvert fall en positiv kommentar! Og en ganske søt en også
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #6 Skrevet 28. mai 2013 Dette irritererer meg veldig, for jeg skjønner ikke om jeg fikk en negativ eller positiv kommentar, det gjør meg frustrert. Prøvde han å være frekk? Okei, jeg var ute på byen i dag, ville ha et glass vin og spurte følgelig bartenderen om jeg kunne få litt ekstra vin i glasset (slik at det ble helt fult) - og han fylte det opp - og sa "vel jeg kom jo ikke hit for at du var den første i køen". ? (og han smilte?) hva skal det bety? Det betyr at noen måtte vente lenger på sin tur fordi bartenderen prøvde å dra egne fordeler. Anonym poster: e7604b1eae1caf56d7626fdd83997464 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #7 Skrevet 28. mai 2013 Jeg tror han prøvde å bestille brystmelk. Anonym poster: b51328e77668b54567b786b34b0558fd
Gjest ME Skrevet 28. mai 2013 #8 Skrevet 28. mai 2013 Dette irritererer meg veldig, for jeg skjønner ikke om jeg fikk en negativ eller positiv kommentar, det gjør meg frustrert. Prøvde han å være frekk? Okei, jeg var ute på byen i dag, ville ha et glass vin og spurte følgelig bartenderen om jeg kunne få litt ekstra vin i glasset (slik at det ble helt fult) - og han fylte det opp - og sa "vel jeg kom jo ikke hit for at du var den første i køen". ? (og han smilte?) hva skal det bety? Det var flørt men er det noen som forøvrig med fordel bør være profesjonelle flørtere så er det vel bartendere. Det er noe med kulturen i en bar og stemningen. Men han syntes tydeligvis at du var en som var attraktiv nok til å være verdt en flørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå