Gå til innhold

Hvordan starte en samtale med en skikkelig kjekkas?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en kar jeg syns er så himla kjekk at jeg tror jeg dør innvendig...

Vil prøve å få kontakt med han. Møtte han for flere år siden men hadde slettet han fra face for noen år siden da jeg var sammen med en mann som ike tålte at jeg hadde pene menn som venner.

Nå la jeg han til igjen for en mnd siden ca.

Ham har ikke kontaktet meg men han har "likt" flere av bildene mine både på face og instagram. Og jeg har likt hans. Men det stopper der. Så jeg vil gjerne prate litt med han. Men hvordan begynne en samtale med en jeg ikke har snakket med på sikkert fem år..?

Vi har aldri vært nære venner men bare bekjente med en flørtende tone.

Forslag til.hvordan få samtalen i gang? Vl ikke virke for tydelig og flørtende med en gang, men bare på en vennlig måte.

Tips noen??:):)

Anonym poster: a76d4ec0ec23bb0ad696888c6031281e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo skrive; "Hei. Hvordan går det?"

Anonym poster: 18669eb8dd477f203fad74ff89315c76

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja men hva mer liksom. Er redd samtalen skal stoppe opp siden vi ikke har så mye å snakke om kanskje siden vi ikke kjenner hverandre særlig godt fra før.

Vi møttes på en festival da. Kan nevne den kanskje.....?

Anonym poster: a76d4ec0ec23bb0ad696888c6031281e

Skrevet

Start med det vanlige "hei", "hvordan går det?", "sap?"... Finner du ikke noe interessant å bygge vidre på av det han sier, kan du for eksempel høre om han skal på noen festivaler i år (eller den samme dere møttes på). Så ruller ballen... ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hva mer? Du tar samtalen etter hvert som den kommer.

Og hvis den stopper, så tar du den videre derfra da. Å føre en samtale kan vel ikke være rakettforskning.

Anonym poster: 18669eb8dd477f203fad74ff89315c76

AnonymBruker
Skrevet

Hei, lenge siden sist! Hva driver du på med om dagen? Hva skal du i sommerferien?

Og vips, så er det plutselig masse å snakke om.

Anonym poster: c07a6c00a79cc86d7010f208ea0502bf

Skrevet (endret)

Hva med å kommentere hans statuser eller bilder og se om han responderer der. Gjør han det kan du gå over til chatten ;) Funket som fjell her :)

Endret av Sulosi
  • Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Meh, er bare å begynne det. Har ikke så mye å si egentlig. Enten er han åpen for snakk eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...