Gå til innhold

kronprinsbryllupet i danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere se det? Jeg er så spent på kjolen til Mary, kanskje den kan gi meg inspirasjon til min egen kjole.

Marthas kjole var kjempekul, mens MetteMarits var for kjedelig.

Tar dere inspirsajon fra noen plasser når dere velger brudekjole?

Skrevet

Jeg skulle gjerne ha sett det, men tviler paa at de sender det paa italiensk TV. Det er nok mer sannslynlig at jeg faar med meg noe fra det spanske.

Skrevet

14. mai er forlengst krysset av i kalenderen. Jeg går mest sannsynlig i 16. mai barnehagetog akkurat da, men videoen skal gå....

Min egen kjole har jeg kjøpt for lenge siden, og jeg lar meg igrunn ikke påvirke, men jeg gleder meg til å se hva Frk. Donaldson har på seg....

Jeg syns Märthas kjole var veldig obvious, akkurat sånn kjole det var bilde av i samtlige brudemagasiner på den tiden. Samme med Mette Marits bukett, så de var begge veldig opptatt av å være in.

Syns igrunn ikke de var spesielt fine noen av dem, til kongelige å være. Den flotteste konegelige brud jeg har sett, var Hertuginne Sarah av York.

Selvsagt med unntak av Josephine, da hun giftet seg med Keiser Napoleon.

Skrevet

Jeg så ikke på noen av de kongelige bryllupene, og hadde ikke en anelse om hva slags kjoler andre hadde brukt og hva som var populært da jeg skulle ut og lete etter kjole. Hadde egenltig ingen idé om hva slags kjole jeg ville ha heller, men etter litt titting ett par steder fant jeg en som var perfekt for meg.

(Det sier seg kanskje selv at jeg ikke skal se på det danske kongelige bryllupet heller...)

Gjest Tabby
Skrevet

Jeg skal nok se på ja. Om jeg blir inspirert eller ei er vel vanskelig å si enda. Men kjolen til Märtha var grei nok, kåpen hennes var ikke min stil i det hele tatt. Kjolen til MetteMarit synes jeg heller ikke var så flott til å være kronprinsesse. Men men. Spent på å se hva Mary har er jeg.

Skrevet

Er jeg ikke på jobb så skal jeg nok se på ja. Har sett alle kongelige bryllup siden Charles og Diana :-)

Kjolen min er kjøpt og er ikke inspirert av noen kongelige kjoler. Har MMslør da, men det er vel fordi jeg synes ikke tyllslør er fint. Skulle egentlig ikke ha slør, men så var det mye jeg ikke skulle ha :ler:

Skrevet
Marthas kjole var kjempekul, mens MetteMarits var for kjedelig.

Jeg mener totalt det motsatte av deg. Mette-Marit var bare rålekker syntes jeg. Ble skuffet over Marthas kjole jeg....

Tror ikke jeg bevisst henter inspirasjon fra disse, men moten gjør jo det. Og da blir det jo automatisk til at jeg også hiver meg på motebølgen.

Likte godt buketten til Mette-Marit, så det blir vel nogenlunde en slik en til kjolen min.

Prøver å få med meg alle bryllup som vises på TV jeg. Eeeeeelsker jo bryllup og brudekjoler :wink:

Skrevet

Elsker bryllup, så dette skal jeg få med meg! Er på jobb, men enten reiser jeg hjem litt før eller så tar jeg det opp!

Skrevet

Jepp, da benker jeg meg foran tvèn og ber sambo ta seg en lang gåttur med dattera! :sjarmor:

Skrevet

Får nok ikke tid til det nei, siden jeg selv skal gifte meg dagen etter :)

Sikkert en del å fikse i løpet av dagen, og så skal vi ha et lite kalas på kvelden for langveisfarende gjester.

Skrevet

Da er jeg og min ektemann på bryllupsreise!!!!!!!! :wink:

Skrevet

Gjett om jeg skal se :)

Skal nok prøve å få med meg det spanske og ( på en eller annen måte - går det på noen av våre kanaler tro ? )

Synes det er artig å følge brylluper, i sær kongelige :hoppe:

Skrevet

Og jammen får vi mye på kort tid!

Da blir det tre prinsessebryllup på rad,

først prinsesse Mary, så prinsesse Letizia,

og så prinsesse Tex..... :sjarmor:

Skrevet

Å ja!!!

Jeg skla ha med meg det danske ja, for det går vel hvertfall på en eller annen kanal som vi har. Håper de sender det spanske et eller annet sted også, jeg bare elsker kongebrylluper :wink:

Skrevet

Jeg elsker kongelige bryllup, så dette må jeg få med meg. :hoppe:

Mette Marit sin kjole var kjemplekker! Likte ikke så godt buketten hennes. Med Märtha var det omvendt. Likte ikke kjolen, men hun hadde en nydelig bukett.

Men disse bryllupene har ikke hatt noen som helst innvirkning på mitt valg av kjole.

Annonse
Skrevet
og så prinsesse Tex..... :sjarmor:

Blir det vist på TV? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...