AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Dere som har to tette; Ble du gravid igjen FØR du fikk igjen mensen? Var det planlagt? Hvordan oppdaget du at du var gravid igjen og hvor langt var du på vei? Anonym poster: 7c4f987c48aed201a3110ca13907a933
ara Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Ble gravid 9 mnd etter at førstemann kom. Hadde hatt mensen et par måneders tid. Fikk samme symptomer som sist; uteblitt mens, kvalme og trøtt og 0 lyst på kaffe, noe jeg egentlig elsker! Baby i magen er semi-planlagt, om man kan kalle det det? Vi tenkte 2 tette og begynte ikke på prevensjon så da visste vi godt at det kunne skje
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 Jeg ble gravid når min første baby var litt i underkant av 3 mnd,og det var planlagt,selv om vi ikke trodde at det kom til å skje så fort.Første tegnet var at babyen ikke ville ha pupp lenger,blir du gravid kommer det en litt annen smak på melken,derfor ville ikke baby ha pupp mer,i tillegg kom bekenløsningen tilbake,noen dager etter det så kom de vanlige plagene med kvalme osv.Som sagt det var planlagt med to tette men det gikk litt fortere en forventet og glad er jeg for det Anonym poster: ba4ae6897c0a9750836a6841537a6a71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå