L'Orage Skrevet 16. april 2004 #41 Del Skrevet 16. april 2004 Ikke så ofte som jeg gjerne ville, men jeg baker da en god del allikevel. Kaker av forskjellige slag, kakemenn, brød og focaccia går det endel i her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 16. april 2004 #42 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg baker rundstykker, sånn at jeg alltid har i fryseren. Det er så praktisk å ha som mellommåltid i matpakken. Ellers liker jeg godt å bake både pizza og div. kaker, men det blir det ikke så mye av nå som jeg er aleneboer. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. april 2004 #43 Del Skrevet 16. april 2004 jeg baker stort sett det meste. Synes det er mer stas å bake helt fra bunnen av enn 1-2-3 pakkene. Men jeg har heller ikke inntrykk av at mine venninner baker så mye. Eneste grunnnen til å ikke bake noe godt til kaffen er at det ikke er så sunt, hvis ikke kunne det blitt fersk bakst hver dag for min del......Æsj, nå fikk jeg lyst til å bake...... Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 16. april 2004 #44 Del Skrevet 16. april 2004 Bakte nettopp tomatrundstykker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 17. april 2004 #45 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg pleier å bake mye, både brød og søt gjærbakst. Spesielt liker jeg søte boller med safran,nam-nam.... Flott å se at så mange andre baker også, for det er få i min omgangskrets som driver med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vichy Skrevet 17. april 2004 #46 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg bakte mye søt gjærbakst da jeg bodde hjemme hos mine foreldre, pappa elsker boller fylt med vaniljekrem så det ble mange av de. Men etter at jeg flyttet sammen med min mann, har det blitt lite baking, gitt. Han er ikke så glad i kaker, men det hender jeg baker sjokoladekake da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå