Gå til innhold

Reise til andre siden av jorda mens vi planlegger barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Vi er prøvere, men vil ikke sette livet helt på vent da det kan ta mange år og bli gravid. Ønsker å bestille en drømmereise til usa og dette innebærer da og fly 14 timer. Vi planlegger å reise om fire måneder. Men så tenker jeg: hva om jeg blir gravid og er sånn 2,3,4 måneder på vei? Hva skal vi gjøre da? Ville du avbestilt reisen eller reist?

Anonym poster: 132ae2fd0be6ddaf5b2f6395ce240f36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man kan fint fly under graviditet. Man skal helst ikke fly høygravid, men er de som har gjort det også. Broren til en jeg gikk i klasse med ble født under familiens sommerferie i statene :)

Anonym poster: 6a540a21623feaf0bee66e0ac586f399

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg vil frem til er REIS! Det kan fort bli en lang og kjedelig prøvetid om dere ikke kan gjøre "noe" fordi dere prøver bli gravid. Lev som normalt - minus røyk, alkohol osv så snart dere har blitt gravide. Lykke til med prøving! Håper dere ikke må vente så altfor lenge :)

Anonym poster: 6a540a21623feaf0bee66e0ac586f399

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husk folsyre-tabetter (kjøpes på apoteket) i prøvetiden! Tran er nok også en fordel. Men førstnevnte er viktig.

Anonym poster: 3c6cbd0feb8e5b6ed89c3446c76b319a

AnonymBruker
Skrevet

Man kan ikke sette livet på vent bare fordi man prøver. Som du sier selv, så kan det ta lang tid før ting klaffer.

Reis :)

Anonym poster: 15b34719c21d9ed3dea12aeba702cef5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...