Gå til innhold

Vil bare si (etsy)

Fremhevede innlegg

Skrevet

ah takk for svar og for god latter - seriøst - tom parfymeboks til salgs ?? ha ha

Ja, hysterisk morsom side!

Og så må jeg klappe meg selv på skuldra for å ha tippet at 80% er masseprodusert. (Ref. screen shot på Regretsy fra programmet Hoarders - av 10mill selgere er 8mill "chinese resellers")

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he flink chloe :)

Skrevet

Det er nok blitt litt av hvert på etsy også nå, så det lønner seg å ha god tid og leite litt! Jeg har kjøpt en del opp igjennom, alt har vært håndlaget av selger. :)

Skrevet

Om produktene er laget av folk i kina som jobber "som maskiner" kvalifiserer ikke det som håndlaget i mine øyne. Uansett er mye av det jeg ser masseprodusert av maskiner.

Ja, det er den ideen Etsy er basert på. Tilsvarende det norske Epla.

"Etsy is an e-commerce website focused on handmade or vintage items as well as art and craft supplies." - Wiki

Uheldigvis har Etsy blitt infiltrert av Ebay-selgere som averterer juggel som "handmade". Jeg ville dobbelsjekket alle kjøpene mine for overprising, for det kan være MYE å spare ved å handle på Ebay om produktet finnes der også.

Og hvis du vil ha deg en god latter kan du sjekke ut www.regretsy.com :fnise:

Veldig veldig enig og signerer denne :kose:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes fremdeles det er lett å finne de kule og annerledes tingene på Etsy. Det har ikke gått inflasjon i selgere fra Kina som selger masseprodusert jall ennå, Ebay er jo helt ødelagt av det. Når jeg krysser av for handmade så kommer det opp en og annen slik selger, men heldigvis lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...