Petalouda Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 (endret) at det er skikkelig dårlig gjort av dere å ha snakket så mye pent om alt man kan finne på etsy. jeg hadde klart å holde meg unna helt til i dag, men så vips var det en eller annen tråd der alle bare roooopte ETSY for alle pengene, og da måtte jeg inn da, nysgjerrig som jeg er. det syns ikke lommeboka min var noe lurt, nå er det sannelig ekko der. skikkelig dårlig gjort av dere altså. bare sånn for å ha sagt det. Endret 28. mai 2013 av Petalouda 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 welcome to the dark side. Anonym poster: 16fc4f9e0c7188674e20e5a9a58405eb 5
CathFoto Skrevet 27. mai 2013 #3 Skrevet 27. mai 2013 Ja, velkommen skal du være. Dette har jeg kjøpt på Etsy til bryllupet: - Gifteringer - Armbånd - Øredobber (2 par, må velge litt nærmere) - Gave til forlover - "Knapphullsblomster" - LPer til bordekorasjoner - Bordnummer - Bordkort - "Bannere" til å ha over gavebord/kakebord - Tusen takk-skilt til å bruke på bilde til takkekort - Fotobokseffekter - Inspirasjon til Save the date (riktignok gratis) - Inspirasjon til invitasjoner (også gratis) - Kaketopp(skal kjøpes, ikke bestilt ennå) - Cupcakesformer - Servietter - Mansjettknapper til min kjære Det var det jeg kom på, og det er bare det til bryllupet.... 1
Petalouda Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2013 welcome to the dark side. Anonym poster: 16fc4f9e0c7188674e20e5a9a58405eb he he ja det skal være sikkert og visst ... *sukke* Ja, velkommen skal du være. Dette har jeg kjøpt på Etsy til bryllupet: - Gifteringer - Armbånd - Øredobber (2 par, må velge litt nærmere) - Gave til forlover - "Knapphullsblomster" - LPer til bordekorasjoner - Bordnummer - Bordkort - "Bannere" til å ha over gavebord/kakebord - Tusen takk-skilt til å bruke på bilde til takkekort - Fotobokseffekter - Inspirasjon til Save the date (riktignok gratis) - Inspirasjon til invitasjoner (også gratis) - Kaketopp(skal kjøpes, ikke bestilt ennå) - Cupcakesformer - Servietter - Mansjettknapper til min kjære Det var det jeg kom på, og det er bare det til bryllupet.... åh du milde .... foreløpig har jeg bare handlet et sånt sløyfebåndbelte, (måtte jo først sjekke om jeg faktisk fikk til hele handleprosessen) men handlekurven er usedvanlig robust der altså, plass til vanvittig mye. så, noen som har tips til en etsyfersking .. ? funker på samme måte som ebay basically .. ?
Shadee Skrevet 28. mai 2013 #5 Skrevet 28. mai 2013 Utrolig mye fint på etsy, jeg endte opp med å kjøpe brudekjolen min der og hårband
Petalouda Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2013 åh hva slags hårbånd ... ? jeg har kjempelyst på sånn hårbånd med bling i, men kjæresten har sett for seg tiara (og det har ikke jeg sett for meg)
cecilie85 Skrevet 28. mai 2013 #7 Skrevet 28. mai 2013 Oioioi.. jeg oppdaget også etsy for en stund siden, og det har blitt litt av hvert i handlekurven der. - belte til kjolen - nygift banner til bilder - lyslenker - bagasjetags til bordkort - metervis med blondebånd - stempel med initialer - hårbånd Petalouda: hårbåndet mitt var billig og fint, smalt med bling. utmerket som alternativ til tiara. fra ei som heter Aimie om jeg husker riktig. du kan prøve å søke det opp, ellers kan jeg lete etter link til deg i morgen, om du vil.
Shadee Skrevet 28. mai 2013 #8 Skrevet 28. mai 2013 Det var dette hårbåndet, kanskje ikke helt det du var på jakt etter? http://www.etsy.com/listing/89765013/bridal-hair-acessories-wedding-headpiece?ref=shop_home_feat De har i allefall utrolig mye fint, men det lønner seg å leite litt!
Shadee Skrevet 28. mai 2013 #9 Skrevet 28. mai 2013 Her er kanskje noe mer som du tenkte på? http://www.etsy.com/shop/BijouxandCouture?ref=seller_info
CathFoto Skrevet 28. mai 2013 #11 Skrevet 28. mai 2013 Oioioi.. jeg oppdaget også etsy for en stund siden, og det har blitt litt av hvert i handlekurven der. - belte til kjolen - nygift banner til bilder - lyslenker - bagasjetags til bordkort - metervis med blondebånd - stempel med initialer - hårbånd Petalouda: hårbåndet mitt var billig og fint, smalt med bling. utmerket som alternativ til tiara. fra ei som heter Aimie om jeg husker riktig. du kan prøve å søke det opp, ellers kan jeg lete etter link til deg i morgen, om du vil. Liker godt ideen om bagasjetags som bordkort
pusla Skrevet 28. mai 2013 #12 Skrevet 28. mai 2013 Jeg holder meg unna etsy og jeg skjønner at det gjør jeg lurt i - jeg som har shoppefritt år (med unntak av det vi må ha til bryllupet heldigvis).
cecilie85 Skrevet 28. mai 2013 #13 Skrevet 28. mai 2013 Hehe, alt jeg har kjøpt var selvfølgelig høyst nødvendig til bryllupet! ...hark..
Petalouda Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #14 Skrevet 28. mai 2013 Det var dette hårbåndet, kanskje ikke helt det du var på jakt etter? http://www.etsy.com/...=shop_home_feat De har i allefall utrolig mye fint, men det lønner seg å leite litt! den var nyyyyydelig !!!! Tusen takk for linker
pusla Skrevet 29. mai 2013 #15 Skrevet 29. mai 2013 Hehe, alt jeg har kjøpt var selvfølgelig høyst nødvendig til bryllupet! ...hark.. Av det du lista opp at di har kjøpt der, så er du helt klart innenfor det alle bruder vil definere som høyst nødvendig til bryllup ja 1
Chloe- Skrevet 29. mai 2013 #16 Skrevet 29. mai 2013 Jeg skjønner ikke helt greia med Etsy jeg. Det skal jo liksom være håndlagede ting, men 80% av det jeg finner er jo masseprodusert, og finnes billigere både på Ebay og AliExpress.
Petalouda Skrevet 29. mai 2013 Forfatter #17 Skrevet 29. mai 2013 kan vel være håndlaget selvom det er masseprodusert ... ? jeg har gått glipp av det faktum at etsy skal være håndlaget ... kan ikke si at det spiller noen rolle for meg
cecilie85 Skrevet 29. mai 2013 #18 Skrevet 29. mai 2013 Ikke nødvendigvis håndlaget, men det er et samlested for private forhandlere. Jeg har kjøpt både håndlagde og masseproduserte ting. Neste på lista: "I do" klistremerker til skoene. Og der gled jeg vel automatisk inn i kategorien briezilla, hihi :-)
Chloe- Skrevet 29. mai 2013 #19 Skrevet 29. mai 2013 kan vel være håndlaget selvom det er masseprodusert ... ? jeg har gått glipp av det faktum at etsy skal være håndlaget ... kan ikke si at det spiller noen rolle for meg Om produktene er laget av folk i kina som jobber "som maskiner" kvalifiserer ikke det som håndlaget i mine øyne. Uansett er mye av det jeg ser masseprodusert av maskiner. Ja, det er den ideen Etsy er basert på. Tilsvarende det norske Epla. "Etsy is an e-commerce website focused on handmade or vintage items as well as art and craft supplies." - Wiki Uheldigvis har Etsy blitt infiltrert av Ebay-selgere som averterer juggel som "handmade". Jeg ville dobbelsjekket alle kjøpene mine for overprising, for det kan være MYE å spare ved å handle på Ebay om produktet finnes der også. Og hvis du vil ha deg en god latter kan du sjekke ut www.regretsy.com
Petalouda Skrevet 29. mai 2013 Forfatter #20 Skrevet 29. mai 2013 ah takk for svar og for god latter - seriøst - tom parfymeboks til salgs ?? ha ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå