Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hele veien sagt at jeg vil ha barn, ikke nødvendigvis nå, men før jeg blir "gammel". Slik jeg har forstått det har ikke kjæresten min hatt noe i mot det, selv om han kanskje ikke føler like mye på ønsket om barn som meg, har jeg alltid oppfattet det slik at vi kommer til å få barn en gang. Når han har vært full har han snakket om hvor fine barn vi vil få etc. Og en gang vi trodde jeg var gravid ble han både skuffa og lettet for at jeg ikke var det (sikkert mest lettet). Men for ikke så lenge siden sa han at han ikke ville ha barn, og lurte på om jeg fremdeles ville? Jeg sa at jeg ville absolutt ha barn.. men han var plutselig lunken på hele tanken, og orker nesten ikke tanken på barn virker det som.. :-( Han synes unger virker som for mye styr.. og ja, jeg er enig. Jeg og tror det blir mye "styr" med et barn, men jeg ser ikke for meg et liv uten.. Er det mulig å endre mening sånn plutselig? Føler det nesten som et slag i trynet, og føler meg nesten løyet til, fremtiden jeg så for meg blir kanskje ikke slik jeg trodde likevel. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Klarer ikke forlate han, elsker han mer enn alt, men jeg kommer til å bli bitter på han om vi ikke får barn, dessverre. Jeg tar ikke p-piller pga helsegrunner (han tror det er fordi jeg er verpesyk), jeg har bedt han bruke kondom hvis han ikke ønsker barn. Men det vil han ikke. Jeg skjønner ingenting. Hvorfor sier han at han ikke ønsker barn, men samtidig beskytter han seg ikke? Vi har forresten vært sammen i 4 år og er 30 år om det skulle bety noe. Og jeg vet at dere ikke kan svare på hva han tenker, lurer bare på om noen har vært borti noe lignende. Et en samboer plutselig ikke vil ha barn lenger.

Anonym poster: 9fd89e3b189ae1833d9121c428720ec0

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er litt ung (21) så vet jo ikke om jeg kan gi noe matnyttig svar, men jeg har jo også blitt litt verpesjuk etter at jeg fikk fast følge av en flott fyr. (dog vi har selvfølgelig tenkt å vente)

Men jeg mister av og til virkelig motet når jeg ser barn som virkelig ikke har fått noen bra oppdragelse, eller opplever noe som er negativt knyttet til et barn. Får litt kalde føtter og nyter livet uten. Det er mulig han er inne i en lunken periode, men nå er jo det å være 30 kanskje litt annerledes enn hormonfylte 20!

Eller kanskje han har kommet inn i en liten midtlivskrise og heller vil ha en motorsykkel..?

Endret av Gamerfrue
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Forstår at du føler deg sveket når han kommer med noe slikt, etter dere har vært sammen i 4 år.

Jeg ville satt meg ned å diskutert det litt bedre, og forlangt å få et konkret svar.

Det at han ikke vil bruke kondom er bare latskap, og at "det føles bedre uten".

Og angående det å vente, å se om han forandrer meningen kan fort gå enda 4 år til, og er du villig til å vente så lenge? Jeg tipper at svaret er nei.

Endret av -Leon-
AnonymBruker
Skrevet

Det går an å forandre mening på fire år.

Anonym poster: d7ccaf50639cb83c21313b93ff06bf02

Skrevet (endret)

Det går an å forandre mening på fire år.

Anonym poster: d7ccaf50639cb83c21313b93ff06bf02

Går kanskje an, men jeg vet nå ikke om jeg ville ha ventet 4 år til. Finnes sikkert andre mannfolk i den alderen som vil ha en unge innen kortere tid. Eller noe slikt.

Om det var mitt innlegg du hintet til.

Endret av -Leon-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...