Gå til innhold

Velge bikini

bambis

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg ny bikini til sommeren, men har funnet ut at jeg må velge mellom fin og fornuftig. Og det synes jeg er litt vanskelig...

De fineste bikiniene som selges nå har bling, frynser, hullmønster, tråder og knyting på rare steder. Dette ser veldig bra ut, men problemet blir jo at man får rare skiller i sola.

Noe så enkelt som en bikini man knytter bak nakken vil jo gi et skille, og dette vises ganske godt, gjerne langt utover høsten. Jeg synes bikiniskille er ganske stygt, så dette vil jeg helst unngå.

Da blir det vel sannsynligvis "kjerringbikini" på meg, helt standard bh-topp og vanlig truse.

Hva tenker dere om valg av bikini? bryr dere dere om skiller når dere kjøper, eller er det viktigste at bikinien ser fin ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med tversoverbikini? Vet ikke helt det korrekte navnet, men sånn helt uten stropper.

Jeg bryr meg ikke om skiller selv, synes ikke det er stygt. Bruker som oftest trekantbikinitopper, så det blir ikke så brede skiller uansett.

Idag bestilte jeg denne;

http://www.victoriassecret.com/swimwear/beach-sexy/fabulous-push-up-triangle-top-beach-sexy?ProductID=110994&CatalogueType=OLS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tversoverbikini er slettes ikke dumt, men vet ikke helt om jeg stoler på at den holder seg oppe. Må kanskje prøve en sånn.

Synes den du har funnet deg ser veldig fin ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt spent på om jeg har bestilt riktig størrelse.....aldri bestilt fra Victorias Secret før. Men de har så mange fine bikinier!

Hadde en tversoverbikini selv, den holdt seg oppe så sant jeg ikke stupte. Da skled den av :fnise:

Men har sett bikinier som har f.eks halterneck, der du kan ta av stroppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Jeg pleier å bytte mellom bandeautopp ("tversovertopp") og halterneck, og ligger jeg på magen og soler meg, så åpner jeg overdelen i ryggen. På denne måten unngår jeg skiller. En annen måte å gjøre det på er jo å velge den bikinien du liker, og bruke selvbruning på skillene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Annonse

Enig med den over. Ja, jeg mener det. Du bør bli nudist.<br />Herlige steder i Oslo (Naken-Huk) og Bærum (Kalvøya) der alle er nakne.<br /><br />Da får du ikke skiller. Trenger ikke hjem og hente bikini etter jobb,<br />og du får sval bris overalt.<br /><br />Ekstremt deilig å ligge der naken også.<br />Bare spør den du ligger ved siden av, så passer de på sakene dine.<br />Gå naken ut i vannet og svøm naken.<br />Litt spess å spasere naken gjennom hundrevis med andre nakne,<br />men det går seg til.<br /><br />Midt på dagen og når det er mye folk er kjønnsfordelingen nesten 50/50.<br />Ellers er det kanskje flest menn, med det er greie mennesker det også.<br /><br />Prøv. Og jeg garanterer den bikinien blir lite brukt.

Anonymous poster hash: fe79e...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...