Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anonym
Skrevet

Jeg har så vidt innledet et forhold til en veldig kjekk mann. Men har fått med meg at det er en del ting fra hans fortid, og jeg er veldig usikker. Han har 3 barn med to forskjellige mødre. Han har de 2 eldste annenhver helg, og yngste har han kun noen timer i måneden enda avstanden ikke er særlig stor. Han har både biologisk og fosterfamilie i nærheten, men har ikke kontakt med noen av de. Sånn jeg har forstått det, har mange av disse som har vært i nær relasjon med han kontakt seg i mellom. Jeg har fått høre noe av hans historie fra han, men kjenner det skurrer litt. Hvorfor skulle alle disse menneskene snu han ryggen? Virker jo på han som alle har vært utrolig slemme mot han, og vil så gjerne tro han og begynner virkelig få følelser for denne mannen! Men kjenner også på en litt dårlig magefølelse siden alle som har stått han nær ikke vil ha noe med han. Vil så gjerne gi han ensjanse!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så naiv. gud bedre.

Anonym poster: 12fca759356811ef7653f7e8dda7ba65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være hans skyld og det kan være deres skyld. Prøv og se, gi ham en sjanse, men vær obs på evt faresignaler.

Anonym poster: cf25e5193c2f1f724952374a62be9e01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...