*Bumblebee* Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 ja overskriften sier det meste.....vil ha profilen min helt privat,kun venner som kan se hva jeg legger ut av statuser og bilder i fremtiden. slik at folk må være venn med meg for å se min info og bilder.har prøvd og prøvd men finner ikkeutav det!! haster litt pga ny jobb kan noen please gi meg step-by step på dette?
Kjetil E Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 ja overskriften sier det meste.....vil ha profilen min helt privat,kun venner som kan se hva jeg legger ut av statuser og bilder i fremtiden. slik at folk må være venn med meg for å se min info og bilder.har prøvd og prøvd men finner ikkeutav det!! haster litt pga ny jobb kan noen please gi meg step-by step på dette? Helt øverst har du en blå linje, lengst til venstre står det facebook. Så har du et hvitt felt, så står nicket ditt. Deretter står find frinds, og home. Så har du et symbol som ser ut som en hengelås. Og til høyre for hengelåsen har du et symbol som ser ut som et hjul med masse tagger på. Trykk på det hjulet, da får du opp flere valg under hverandre. Trykk på Privacy setting, Da får du opp to bokser den øverste står det Who can see my stuff. Og øverst der igjen står det Who can see my future post. Trykk der på edit og du kan velge om hvem som kan se dine fremtidige poster ihvertfall.
*Bumblebee* Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2013 ja har prøvd det... men alle bilder osv ligger fortsatt helt åpent!
Zzyzx Skrevet 28. mai 2013 #5 Skrevet 28. mai 2013 Under privacy har du "timeline and tagging", sett det samme der. Det skal ta seg av eksisterende ting.
skyflakes Skrevet 28. mai 2013 #6 Skrevet 28. mai 2013 Når du skal laste opp bilder/album så kan du huke av for at "venner", "kun meg" eller "egendefinert" skal se bildet.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #7 Skrevet 28. mai 2013 Hvilke bilder er fortsatt åpne? Når det gjelder bilder andre legger ut og tagger deg i, så justerer du tilgangen på det under privacy settings --> timeline and tagging. Da velger du at enten "friends" eller "only me" kan se ting du blir tagget i. Dette gjelder da både for bilder du blir tagget i eller hvis noen tagger navnet ditt i en status eller en innsjekking osv. Når det gjelder bilder du selv legger ut så justeres tilgjengeligheten direkte på bildet eller albumet. Anonym poster: 636b48ac5d6a6e880656e8dc837bacf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå