Gjest fomle Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Jeg og kjæresten har vært sammen en stund. Siden jeg har et barn fra før så har ikke vi så mye tid alene. I dag så fikk jeg vite at vi ikke skulle på skoeln i morra så da tok jeg å spurte han om vi skulle finne på noe sammen,gå på fjelle eller noe. Ja d gikk fint sa han, ti min etterpå så ringer tlf hans. Jeg holdt på å legge gutten så jeg overhørte samtalen. Da hørte jeg jeg at han laget avtale med noen andre istede for å høre med meg om det først,ettersom jwg på en måre hadde forestilt meg at vi skulle ha alene rid:( jeg synst det er kkipt. Men jeg har reagert på noe før å det er at han går bort når tlf ringer eller at han ikke tar tlf når jeg ligger oppå fanget hans. Det kan oipe inn med meld uten at han sjekker det når jeg er nær han men så fort jeg går så sitter han trykt ned på tlf. Sorry skriver fra tlf so d blir litt mongo skrevet
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 Tar deg for gitt og mangler respekt. Ganske vanlig, spesiellt ettersom de fleste kvinner synes å finne seg i det. Menn flytter "sammen med sin mor" svær ofte kan det se ut som...
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 Så han sa ja til å finne på noe med deg og med noen andre på samme dag? Anonym poster: 127e1613603133495444ec3e8a80d917
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #5 Skrevet 28. mai 2013 Han har vel noen andre, i og med at han er så hemmelighetsfull med mobilen... Anonym poster: 62d035605acff2ebeff29b3013885ef6 1
sebastianen Skrevet 28. mai 2013 #6 Skrevet 28. mai 2013 Spør ham hva det var ? Kommuniser ? Eller er det for skummelt ..... 3
Ulla Ullsokk Skrevet 28. mai 2013 #7 Skrevet 28. mai 2013 Eller han er respektfull ang det med telefonen. Jeg synes det er slitsomt med folk som MÅ ta telefonen uansett hva man holder på med. Særlig hvis man koser med kjæresten! Men at han svarer når du reiser deg opp for å gjøre noe annet, er helt naturlig. Så akkurat DET er ikke noe å lage en sak om, med mindre han er mye mer hemmelighetsfull enn du beskriver her. At han avtaler med andre samtidig med deg, kan jo bare være ubetenksomt, gutter kan faktisk ikke lese tanker. SA du at du ville at dere skulle være alene? Hvis ikke, kan du ikke klage! Hvis han avtaler med andre og dropper deg, DA kan du bli skuffet. Men det virket ikke som om det var det som var saken? Skjønner ikke hvorfor folk reagerer som de gjør over. De må ha lest noe mellom linjene som jeg ikke ser...
Gjest fomle Skrevet 28. mai 2013 #8 Skrevet 28. mai 2013 Sorry for treigt svar. Han går bort når han skal ta tlf, han svarer ikke på meld når jeg er tilstede. Med en ganc jeg er ut av rommet eller går bort da tar han opp tlf. Ikke at jeg alltid har reagert åå det men når han gjør det alltid så begynner jeg å lure . Jeg tok det opp med han i går ang hva jeg føler osv(ikke det med tlf) det virsker som at han blir lei seg når jeg føler meg usikkrr så jeg får se om d forbedrer seg
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2013 #9 Skrevet 28. mai 2013 Jeg går også alltid bort fra kjæresten når telefonen min ringer, fordi jeg vet hvor kjedelig det er å bli forstyrret av en samtale man bare hører halvparten av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå