LukaFrost Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 (endret) Jeg vet virkelig ikke om jeg skal ha strømper under brudekjolen, eller om det er noe man bør ha. Jeg skal ikke ha sko med åpen tå sånn at det vil se rart ut med strømper. What say you? Endret 28. mai 2013 av LukaFrost
Gjest dette Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 Hvis det er på sommeren, er det kanskje OK å gå uten strømper, men ellers føler jeg det er finest med strømper resten av året. Hvis kjolen din går helt ned, og dekker skoene, vil jo ingen se det, så da spiller det ingen rolle, synes jeg. Men egentlig, hmmm... Nå begynte jeg å lure på om jeg skal ha det eller ikke.
Gjest Adriane Skrevet 27. mai 2013 #4 Skrevet 27. mai 2013 Jeg skal ikke ha strømper, skal bare ha steps, og det er bare fordi jeg syns det er ubehagelig å gå barføtt i penskoene 1
Pearl2.0 Skrevet 27. mai 2013 #5 Skrevet 27. mai 2013 Jeg gikk barbeint i mine og det gikk helt fint Var 20 grader og overskyet med litt sol, perfekt vær.
LukaFrost Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2013 Arrg! Irriterende skrivefeil i overskrifta. Går det an å få ordna slikt?
Petalouda Skrevet 28. mai 2013 #7 Skrevet 28. mai 2013 Arrg! Irriterende skrivefeil i overskrifta. Går det an å få ordna slikt? klikk på rediger innlegg, og velg full editor (eller er det full redigering) - da kan du endre overskriften, Hvis du vil ha strømper så har du, vil du ikke så lar du vær Jeg tenker at det kan bli klamt med barfoten i sko hele dagen så jeg starter nok med strømper iallefall, litt avhengig av temperaturen og sånn.
Gjest lisha Skrevet 28. mai 2013 #8 Skrevet 28. mai 2013 jeg skal ikke ha strømper ihvertfall hater å gå med strømpebukse til vanlig, de siger så vanvittig ned! og regner med det blir mer enn varmt nok under brudekjolen fra før ang skoene, så bruker jeg en vanlig bomullssokk i de når jeg går de inn hjemme, og da går det veldig fint å gå barføtt senere, for da er skoen litt utpresset, og da blir det ingenting som gnager noe sted.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #9 Skrevet 28. mai 2013 Vi har bryllup på senhøsten, så jeg vil gjerne ha noe for å holde litt mer på varmen. Men jeg satser heller på stay-ups tenker jeg, så slipper jeg å styre med strømpebukse under kjolen. Blir vel vanskelig nok å gå på do og slikt som det er, tenker jeg. Anonym poster: 30a822a3034edd286e0b971410946d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå