Smila Skrevet 8. april 2004 #1 Del Skrevet 8. april 2004 Hvis du får sjansen, og har MMS, vil du da ta bilder av Prinsesse Ingrid Alexandra? Og selge dem til foreksempel VG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Esar Skrevet 8. april 2004 #2 Del Skrevet 8. april 2004 Hvis jeg får mange penger for disse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balenciaga Skrevet 8. april 2004 #3 Del Skrevet 8. april 2004 Nei, absolutt ikke. Å tjene penger på å invadere andres private sfære er utelukket. Det er noe annet i offisielle sammenhenger da det forventes at det tas bilder. Men slike bilder tar selvfølgelig pressen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 8. april 2004 #4 Del Skrevet 8. april 2004 Vel, jeg har ikke kamera på telefonen min, og tviler på jeg noen gang kommer til å "møte på" den nye prinsessen, men nei, jeg ville nok ikke gjort det. Kongefamilien har også rett på privatliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 8. april 2004 #5 Del Skrevet 8. april 2004 Skriver under på Milly86 sitt innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 8. april 2004 #6 Del Skrevet 8. april 2004 Regner heller ikke med å treffe prinsessen, men nei, jeg hadde ikke gjort det om jeg hadde truffet henne. Synes de kongelige skal ha litt privatliv de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 8. april 2004 #7 Del Skrevet 8. april 2004 Absolutt ikke! Det hadde jeg aldri hatt samvittighet til. Jeg synes sånt er usmakelig og jeg vil ikke plage folk, kongelige eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ra|cer Skrevet 8. april 2004 #8 Del Skrevet 8. april 2004 Det tviler jeg på at jeg hadde gjort ja! La den søte lille prinsessa være i fred mener da jeg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CreatureCanis Skrevet 8. april 2004 #9 Del Skrevet 8. april 2004 1. jeg har ikke noen intressese av og ta bilde av henne.. 2. om jeg hadde hatt intresse av det så måtte jeg kjøpt camera til mobilen min og det koster 800,- og det ser jeg ikke at det er verdt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 8. april 2004 #10 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg hadde gjort det tvert, hadde det betydd at jeg hadde fått ordentlig betalt for det. Da snakker jeg om paparazzi lønn, og ikke tusentipset. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Esther Skrevet 8. april 2004 #11 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg synes dette har fått en slags "overfokus" etterhvert - hvis de så absolutt vil være slik som "mannen i gata" så bør de heller si fra seg tronen - man kan liksom ikke få både i pose og sekk ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 8. april 2004 #12 Del Skrevet 8. april 2004 Nei, det tror jeg nok ikke at jeg hadde gjort. tatt ett bilde for "privat bruk", kanksje, men ikke for å selge det, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 8. april 2004 #13 Del Skrevet 8. april 2004 NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 8. april 2004 #14 Del Skrevet 8. april 2004 Ikke hun men hadde det vært en av de voksne kongelige så.. Men jeg synes det blir for ille når det er barn det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 8. april 2004 #15 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg kunne aldri tenkt meg å ta bilder av kjendiser uten godkjenning for så å selge bildene. Never! Kongelige eller ikke kongelige. Kjentfolk må få lov til å ha et visst privatliv de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 9. april 2004 #16 Del Skrevet 9. april 2004 Av en eller annen grunn så tror jeg ikke alle som svarer "nei" her inne, virkelig mener det. Men la oss sette det på spissen. La oss si at det står en representant ifra en av de største tabloidbladene i skandinavia ved siden av deg, men 70,000 kroner. Det eneste du trenger å gjøre er å knipse et bilde av prinsessen som leker i barnevognen sin, og sende dem inn til tabloidbladets database. Like etter bildet er sendt, får du pengene. Ville du fremdeles unnlatt å gjøre det? Eller ville du tenkt, nesh, har da ikke så mye å si (?) Greit nok at det ikke er det politisk korrekte svaret å gi. Men la oss se om noen her tørr å svare ærlig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balenciaga Skrevet 9. april 2004 #17 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg kan bare svare for meg selv og uten å si hvor og når har jeg har hatt mulighet til å ta bilder. Men gjorde det ikke. Tanken streifet meg ikke engang. Kanskje fordi ikke et menneske fra "Se og Hør" stod ved siden av meg og viftet med 70.000 kroner. Tenk hva jeg har gått glipp av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2004 #18 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg ville aldri tatt bilde av noen av de kongelige for så å selge det til en av tabloidene! Jeg syns det er usmakelig! Men det er mulig jeg hadde knipset hvis jeg hadde muligheten, bare for at det hadde vært moro å ha et bilde av noen fra kongefamilien... K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 9. april 2004 #19 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg ville aldri tatt bilde av noen av de kongelige for så å selge det til en av tabloidene! Jeg syns det er usmakelig! Men det er mulig jeg hadde knipset hvis jeg hadde muligheten, bare for at det hadde vært moro å ha et bilde av noen fra kongefamilien... K Skriver under på dette. For min egen del ja, men aldri selge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tenker Skrevet 9. april 2004 #20 Del Skrevet 9. april 2004 I utgangspunktet nei. Men hvis det hadde oppstått en eller annen "severdig" episode som Se og Hør kunne tenkes å ha betalt fett for, spørs det vel om jeg hadde klart å dy meg. Noe a'la "Ingrid Alexandra falt ut av vogna!" Først måtte jeg jo fått meg en mobil med kamera. Og ja, jeg vet jeg er litt slem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå