Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min sier at jeg maser mye. Hele tiden faktisk, maser jeg visst. Jeg har ganske god selvinnsikt og vet at jeg ikke maser hele tiden. Han tar alt som mas. Hvis jeg spør om han vil gå i butikken, så anser han det som mas. Jeg er veldig talmodig hvis jeg ber han om noe, så jeg forsår ikke hvorfor han sier slik. Nå har visst denne masingen min gått så langt at han vurderer å gå fra meg.. Trist :( Synes dette er utrolig kjipt, med tanke på at han tolker meg feil. Har bedt han flere ganger om å si ifra hvis han tror at jeg maser, men han har aldri sagt noe på det, før idag når han plutselig fortalte meg dette i sinne.

Anonym poster: 6080fe00bdc9d23a68fb48761865c8df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart... ser ikke på spørsmålene dine som masing. Er trist, ja! Han skulle tatt det opp tidligere og, når han følte at du maste..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han burde kanskje ha informerte deg litt om hva som er mas og ikke da.

Anonym poster: f390738ad82d54e455d33b108a43d215

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Hersketeknikk. Det er noe annet men det gir seg utslag i at han mener du maser. Enten er han rett og slett bare lei, eller så er han en som bruker sånne metoder for å få deg dit han vil.

Skrevet

Jeg tviler på at han synes at du maser, han bruker det nok bare som en grunn til å rettferdiggjøre at han vil gå fra deg..

• Liker 6
Skrevet

Fra en mann til en annen mann. Be han ta seg en bolle!

Når det er viktige ting som må gjøres, så kommer det automatisk i første prioritet.

Jeg tar ikke folk i å mase når de spør om handling, tur, etc. Men det virker som om han er litt giddalaus. Huff, jeg missliker slike personer!

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvis han egentlig vil leve alene så opplever han sikkert at alt det du sier blir mas. Det betyr ikke nødvendigvis at du er masete. Han vil kanskje ut av forholdet og er for feig til å si det?

Endret av Havbris
  • Liker 2
Gjest Elissima
Skrevet

Hersketeknikk. Det er noe annet men det gir seg utslag i at han mener du maser. Enten er han rett og slett bare lei, eller så er han en som bruker sånne metoder for å få deg dit han vil.

Jepp, typisk mannfolk. Nesten som han prøver å lage en krangel for å gjøre det slutt. Det hadde ikke jeg gidda altså. Hvis han ikke er villig til å snakke med deg en gang, bare sier du maser uten å spesifisere HVA det er han syns er mas.. nei da er det ikke så mye å gjøre da. Skaff deg heller en chihuahua, hunder ER bedre enn menn!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Kanskje det er tonefallet som gjør det?

Skrevet

Kjæresten min sier at jeg maser mye. Hele tiden faktisk, maser jeg visst. Jeg har ganske god selvinnsikt og vet at jeg ikke maser hele tiden. Han tar alt som mas. Hvis jeg spør om han vil gå i butikken, så anser han det som mas. Jeg er veldig talmodig hvis jeg ber han om noe, så jeg forsår ikke hvorfor han sier slik. Nå har visst denne masingen min gått så langt at han vurderer å gå fra meg.. Trist :( Synes dette er utrolig kjipt, med tanke på at han tolker meg feil. Har bedt han flere ganger om å si ifra hvis han tror at jeg maser, men han har aldri sagt noe på det, før idag når han plutselig fortalte meg dette i sinne.

Anonym poster: 6080fe00bdc9d23a68fb48761865c8df

Kanskje er det noe i kommunikasjonen her som svikter. Du føler deg feiltolket, du vil at han skal si fra når han mener du maser osv. Du sier du har god selvinnsikt. Det betyr ikke nødvendigvis at du vet hvordan du virker på andre mennesker.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...