Gå til innhold

Han vet jeg er intresert, men hvordan få han til å bli det tilbake?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 17 år. Jeg er ganske intressert i en gutt på skolen min som er et år eldre. Jeg begynte å bli betatt av han i sommer da vi møttes på en fest og snakket mye der, og holdt hender da vi skulle dra videre. Men dagen etter var det ingen som tok kontakt, og jeg glemte han. Så begynte jeg på samme skole som han å begynte å se han igjen og da ble jeg litt betatt igjen, og dette viste selvfølgelig vennene mine og bestemte seg for å drite meg ut. Endte opp med at hele skolen viste at jeg hadde et crush på han inkludert han. Og ene venninna mi som kjente han drev og hinta hver gang han var der, enten om hun sa noe til meg eller han. Jeg synes det var dødsflaut og ble rød som en tomat hver gang! Men han hadde jo sakt til henne at han synes jeg var søt! Men likevel tok han ikke kontakt selv om han viste at jeg var betatt av han.

Nå i helgen møtte jeg han på fest igjen. Først satt jeg og noen venninner på kjøkkenet mens de kom og satt seg i stua. Jeg så ofte bort først og fremst for å se hvem som var der, så merket jeg at hver gang jeg så så han tilbake. En venninna mi er intresert i var der også sammen med han, så en av kompisene deres fikk oss til å komme bort. Da tok han tak i hånden min og tok meg nermere hvor han satt og begynte og snakke til meg og ville jeg skulle sette meg ned sammen med han, så jeg satt meg på håndlenet på stolen han satt på, der satt jeg en stund og han strøk meg på ryggen og holdt rundt meg. Jeg ble så glad!! Men han kompisen hans som ville vi skulle komme bort ville ha oss der for en grunn, han skulle drite oss ut. Så han satt å sa mange personlige ting om oss, rakket ned på oss og spurte hva vi falt for med den vi var intessert i. Det ble bare kleinere og kleinere og til sliutt var det bare han selv som synes det var morsomt. Til slutt måtte jeg og vennina mi gå for å finne en annen venninne siden hun ikke hadde kommet enda, og da vi kom tilbake ca. 15 min etterpå var de borte.. Jeg synes det var veldig trist siden jeg følte jeg hadde vært veldig avvisende mot han, jeg ble så irritert av han kompisen hans som satt å kalte oss feite og stygge osv.. at jeg tenkte ikke så mye over at jeg så og si satt på fanget til han jeg lenge har hatt et crush på.

Akkuratt som sist gang var det ingen som sa noe dagen etterpå. Jeg følte det ble feil av meg og si noe slik som kompisen hadde stått å sakt at jeg elsket han osv.. Men nå er jeg helt betatt igjen. Jeg vil ha han, men enda et problem er at han kjenner ex-en min som jeg har fått vite går og snkker dritt om meg. Om han finner ut at jeg liker han kommer han bare til å si alt mulig rart til han om meg.

Hva skal jeg gjøre?

Anonym poster: 024838f0ad5b5aa9fa5b63ec57f66f51

Videoannonse
Annonse
Gjest Reza08
Skrevet

Hev deg over de folka der. De har tydeligvis et mindreverdighetskompleks. Ikke bry deg. Fokuser heller på å finne tonen med han du er betatt av. Prøv å vær litt engasjert.

Skrevet

Om han ikke tar kontakt, ta kontakt selv da!

Lettere sagt enn gjort, jeg vet. Selv venter jeg på kontakt hver dag selv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...