Gjest winston Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Skulle på date med en på sukker, men fant ut at han har løyet i profilen og sagt han er to år yngre. Hva er vitsen? Han er virkelig i en alder det ikke spiller noen rolle.
Frk.Marihøne Skrevet 28. mai 2013 #2 Skrevet 28. mai 2013 Du kan jo spørre han hvorfor Men det er jo ikke et sjakktriks og lyve om noe sånt, det gir jo ikke ett bra inntrykk. Hvis han ikke laget profilen da han var 2 år yngere?
Skatt Skrevet 28. mai 2013 #3 Skrevet 28. mai 2013 Har opplevd det samme, men da var det snakk om 5 år. Hva er vitsen med å lyve om alder i det hele tatt? Det kommer jo frem, om han da er ute etter noe seriøst, og det er han da sannsynligvis ikke tenker jeg... Ble ikke noe date med han, nei.
Gjest winston Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 Du kan jo spørre han hvorfor Men det er jo ikke et sjakktriks og lyve om noe sånt, det gir jo ikke ett bra inntrykk. Hvis han ikke laget profilen da han var 2 år yngere? Jeg tror nok Sukker regner ut alder fra fødselsdatoen man registrerer seg med, så den vil øke for hvert år. Ellers ville veldig mange hatt feil alder ettersom de har vært der i åresvis. Gidder ikke spørre ham, men gidder heller ikke mer kontakt.
pressplay Skrevet 30. mai 2013 #5 Skrevet 30. mai 2013 Jeg tror nok Sukker regner ut alder fra fødselsdatoen man registrerer seg med, så den vil øke for hvert år. Ellers ville veldig mange hatt feil alder ettersom de har vært der i åresvis. Gidder ikke spørre ham, men gidder heller ikke mer kontakt. Det kan jo for å komme inn under en hvis søkegrense. F.eks så er det typisk å søke etter partnere mellom 25 - 30 år og da blir man ekskludert i søket om man er 31. 30 er ofte en "magisk" grense psykologisk sett selv om det ikke er noe forskjell på en som er 30 og 31. Kan det være noe sånt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå