Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hello. Håper på noen tips her! Jeg er 9+5 idag. Har litt smerter i magen, nesten som menssmerter, men er ikke konstant og langt ifra de verste smertene jeg har hatt rundt mens tidligere. Har også hatt litt stikkinger,ubehag(?) Vanskelig å forklare.. Dette har ihvertfall vært nederst i magen. Litt nedenfor trusekanten egentlig. Det kommer til alle døgnets tider, kanskje 5-8 ganger daglig og varer alt fra 15sekunder til 5 minutter på sitt lengste. Det gjør ikke kjempe vondt, men føles litt som noe stikker meg innvendig og gir litt ubehag der rett og slett.

Har også hatt en god del utflod, bare hvitt og uten lukt, ei heller noe kløe/svie så mistenker ikke sopp.

Om noen her har noen idé på hva dette kan være er dere hjertlig velkommen til å fortelle. Alle tips, råd og erfaringer taes imot med stor takknemlighet:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan bare være noe så enkelt som at livmoren vokser og strekker på seg...Derfor kjenner du disse stikkingene.

Jeg ville ikke bekymret meg :)

Gjest Anomali
Skrevet

Ligamentsmerter, mest sannsynlig.

Skrevet

Så flott. :-)Ligamentsmerter er at livmoren vokser? Var så redd dette kunne være farlig og et dårlig tegn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...