AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Skal mest sannsynlig få meg katt snart:) Men de jeg leier hos har en hund som ikke akkurat er den roligste, og som er mye ute i hagen alene. De har også en katt, og han og hunden er nå ikke uvenner, de har vel bare akseptert hverandre ser det ut som. Men hunden løper etter den katta mange ganger, og selv om katten til naboen ikke stikker av av den grunn, så er jeg redd for at min fremtidige katt kommer til å gjøre det. Jeg vil jo at det skal være en utekatt, og jeg kan ikke beordre huseier om å ha hunden inne hele tida heller. Det er en sånn liten, litt småaggressiv hund. Aner ikke hva slags rase det er. Men hvordan burde man gå frem for å få en ny pus til å ikke bli skremt vekk av en slik hund? Jeg kan nok få "samarbeida" litt med huseier om å få dyrene til å hilse på hverandre mens vi passer på. Kommer mest sannsynlig til å adoptere en katt fra dyrebeskyttelsen, det er det jeg ønsker, så det kan hende jeg tar til meg en litt nervøs katt. Det er derfor jeg er så bekymra. Hvis det virker helt umulig så tviler jeg på at jeg adopterer en da:/ Anonym poster: 161281a09d270353fe74b1570d28a2db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå