AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Lurer på hva folk synes om å bli med en vilt fremmed person hjem? Denne situasjonen er litt spesiell, siden dette er i jobbsammenheng. Skal jobbe på en båt i noen mnd, og jeg ankommer nærmeste by med fly på kvelden. Båten der jeg skal bo ligger et stykke unna, men kapteinen bor 40 minutter unna flyplassen og kan derfor hente meg, og jeg kan overnatte hos ham til neste morgen, hvoretter vi da drar til båten/arbeidsplassen. Er selvsagt en risiko å bli med en vilt fremmed mann hjem til huset hans, men det er mest praktisk sånn, dette dreier seg om noe profesjonelt og ikke dating eller noe i den dur, og har snakket med ham på tlf, hvor han hørtes hyggelig ut. Hva synes dere, høres dette greit ut? Anonym poster: dbcaca8109748e1b5f16b201e95939d4
Gjest Faerunpedia Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 Det er jo i jobbsammenheng så ser ikke problemet.
Gjest Elseby13 Skrevet 27. mai 2013 #3 Skrevet 27. mai 2013 Er det ikke et hotell eller hospits i nærheten? Jeg ville ikke ha overnattet hos sjefen.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #4 Skrevet 27. mai 2013 Hadde vært ganske skeptisk til den selv og. Han har et gjesterom stående altså? Anonym poster: bf54ca45a14af332134266aa3865ac7b
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #5 Skrevet 27. mai 2013 Spørs hvor godt du kjenner ham. Om dere har snakket såpass mye at du har et visst bilde av hvordan han er, følg magefølelsen. Om du ikke har snakket med ham utenom i den ene situasjonen, gjør mer research først - forhør deg litt, sjekk hvor han bor og om det er andre muligheter for hotell, motell, vertshus etc i nærheten. Ja, hvilket inntrykk gir han deg? Hvordan foreslo han det? "Jeg kan hente deg på flyplassen og stå for overnatting." eller "hehe du kan bo hos meg altsåååå "? Har han familie som er hjemme samtidig? Ser for meg at det er litt tryggere å overnatte i et hus med ham, kona og de fire ungene enn det er å sove over i ungkarsleiligheten, liksom. Anonym poster: 962bb48f97bd873e6549ec50fa2f823f
kguago Skrevet 27. mai 2013 #6 Skrevet 27. mai 2013 Han virker helt ok og hyggelig, etter det jeg har erfart, og jeg har absolutt ikke følelsen av at han er en "snuskete" person, han er sikkert helt normal. Har en god magefølelse, selv om jeg ikke vet hvordan han ser ut f.eks. Nå er det jo i jobbsammenheng også ja, og han skal jo jobbe med meg hele sommeren (vi skal være 3 kollegaer), så jeg vil tro at han derfor ønsker å behandle meg bra..
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #7 Skrevet 27. mai 2013 Vet du ikke mer om ham enn det? Jeg er enig i at det jo er i jobbsammenheng og at det at dere skal jobbe sammen i ettertid virker betryggende, men likevel ville jeg vært forsiktig. Igjen, vet du noe om bosituasjonen hans? Anonym poster: 962bb48f97bd873e6549ec50fa2f823f 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 27. mai 2013 #8 Skrevet 27. mai 2013 Hvis han først har planer om å voldta deg kan han like gjerne gjøre det på båten, så det spille vel ikke så stor rolle uansett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå