Gå til innhold

Skal slep eller slør være lengst??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha et lite slep på kjolen min, og har også tenkt å ha langt slør. Siden sløret mitt går helt ned til bakken: Skal det være lenger eller kortere enn slepet på kjolen? Finnes det noen "regler" for det??:-?

På forhånd tusen takk for alle svar!!12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på salongen jeg skal kjøpe kjolen min og spurte om det. Svaret jeg fikk var at sløret skal være litt lengre enn slepet.Men om det er det riktige vet jeg ikke. Har tittet rundt på kjoler med slep og de fleste har slør som er lengre enn slepet. Håper det hjalp deg litt... icon_smile.gif

Skrevet

Tror dette er smak og behag jeg. Selv orker jeg ikke tanken på så langt slør, så jeg skal ha slør til livet jeg. Har ganske langt slep, så det blir nok å holde styr på dette den dagen om jeg ikke skal ha langt slør i tillegg. icon_smile.gif

Skrevet

Min kjole har omtrent 1 meterlangt slep, og mitt slør skal IKKE være lengre enn slepet men nå akkurat ned i bakken så broderingen på slepet synes.

Skrevet

På min kjole er det et lite slep- og sløret jeg har er lengre enn slepet. Men jeg tror det er valgfritt hva man vil ha. Se hva som passer!! icon_smile.gif12

Skrevet

På kjolen min er det ca 1 til 1,5 m slep. sløret mitt er faktisk 3,20 langt, så det blir lengre enn slepet på kjolen.

Jeg synes det er det fineste, men her må man gjøre som man føler for, tror egentlig ikke det er noen skreven regel på dette12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...